Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:24:48 GMT

تل آویو صحنه اعتراض اسرائیلی ها علیه نتانیاهو بود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۷۱۵

تل آویو صحنه اعتراض اسرائیلی ها علیه نتانیاهو بود

احتمال تشکیل کابینه ائتلافی از سوی احزاب مخالف نتانیاهو با استقبال شمار زیادی از ساکنان تل آویو روبرو شد که پیشتر هم به فساد مالی وی معترض بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ، جنبش موسوم به «پرچم سیاه» که طی ماه های گذشته، شنبه شب ها در اعتراض به فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیسی، تظاهرات برگزار می کردند؛ شب گذشته، در حمایت از تشکیل کابینه از سوی احزاب ائتلافی اپوزیسیون به خیابان های تل آویو آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی برخی رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینای رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از تشکیل کابینه ائتلافی و جدید اسرائیل تا پایان همان روز خبر خواهد داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی از توافق دو حزب رقیب نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی خبر دادند. بر اساس این گزارش، بنت و «یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» برای تشکیل کابینه ائتلافی توافق کرده‌اند.

این در حالی است که طبق برخی نظرسنجی ها، در پی شکست متجاوزان صهیونیست در برابر نیروهای مقاومت فلسطین و تن دادن به آتش بس یک جانبه در پایان جنگ ۱۲ روزه غزه، محبوبیت نتانیاهو که درگیر پرونده های فساد مالی است؛ بیش از پیش افت کرده و به همان نسبت، احتمال قدرت یابی ائتلاف اپوزیسیون افزایش یافته است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: تظاهرات نتانیاهو رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه ائتلافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل از موافقان حمله به جنوب غزه، نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.

اخیراً در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهاد‌هایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو