Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ابتدای حضور دراگان برخی ادعا می کردند رامین رضاییان مشکل اخلاقی داشته و به دلیل انتشار فیلم های غیر اخلاقی از لیست خط می خورد اما پس از این که مشخص شد مشکل، اخلاقی نیست، اسکوچیچ باز هم رضاییان را به تیم دعوت نکرد.

اسکوچیچ ادعا کرد که دعوت نشدن رامین رضاییان به این دلیل است که رامین در فاز تدافعی به تیم ضربه می زند اما وقتی جعفر سلمانی را که خودش در نفت آبادان با او کار کرده و ذاتا یک وینگر راست است را به تیم دعوت کرد و در پست دفاع راست مقابل سوریه بازی داد، مشخص شد قضیه فقط مشکلات رامین در فاز تدافعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند اسکوچیچ تحت تاثیر مشاوره های برانکو ایوانکوویچ، رضاییان را به تیم ملی دعوت نمی کند اما طرفداران سرمربی کروات دلایل را فنی جلوه می دهند.

به هر حال با دعوت سیامک نعمتی، اسکوچیچ تمام بازیکنان راست پایی که می توانند در پست دفاع راست برای تیم بازی کنند را دعوت کرده است. دانیال اسماعیلی فر، صادق محرمی، جعفر سلمانی و سیامک نعمتی چهار بازیکنی هستند که هرکدام می توانند برای تیم ملی در پست دفاع راست به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: جدایی رامین رضاییان از السیلیه/ تصمیم مدافع سابق سرخ‌ها برای فصل آینده

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رامین رضاییان خبر ویژه دراگان اسکوچیچ رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود