Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:51:24 GMT

آغاز به کار سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۲۶۷

آغاز به کار سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان شهابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری از فعال شدن سامانه رسیدگی به شکایات انتخابات در پرتال وزارت کشور خبر داد و اظهار کرد: شهروندان و داوطلبان می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت و بسته به نظر خود برای بررسی به هیأت بازرسی شهرستان، استان یا هیأت مرکزی بازرسی وزارت کشور ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای استفاده از این سامانه، شخص شاکی با مراجعه به پرتال وزارت کشور به آدرس الکترونیکی www.moi.ir در قسمت دسترسی سریع پرتال، گزینه فرمهای نظرسنجی و ثبت شکایات انتخابات را انتخاب کرده و سپس در صفحه باز شده گزینه رسیدگی به شکایات انتخابات را انتخاب می‌کند و برای ایجاد کاربری برای ثبت شکایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را وارد می‌کند.

‍ دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان همدان اظهار کرد: پس از طی مراحل برای شاکی کاربری ایجاد و فرد می‌تواند پس از انتخاب استان، شهرستان و بخش شکایت خود را ثبت و با انتخاب گزینه ثبت نهایی اطلاعات به مرجع رسیدگی‌کننده‌ای که انتخاب کرده ارسال و پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت کند تا با استفاده از آن بتواند وضعیت پاسخگویی به شکایت خود را استعلام کند.

وی تصریح کرد: به شکایاتی که شخص شاکی در هنگام ثبت شکایت، مرجع رسیدگی‌کننده را استانداری انتخاب کرده باشد و همچنین به شکایاتی که از طریق هیأت مرکزی بازرسی انتخابات به استانداری ارسال می‌شود در هیأت  بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری رسیدگی و نتیجه اقدامات و بررسی در سامانه ثبت می‌شود تا شخص شاکی از آن مطلع شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات استان همدان شکایات شکایات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم