Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:56:08 GMT

صبا فولاد خلیج فارس حامی ۱۰۰۰ یتیم هرمزگانی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۲۸۲

صبا فولاد خلیج فارس حامی ۱۰۰۰ یتیم هرمزگانی شد

تراهی گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی ، حامی تعداد هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « جلیل تراهی » در گفتگویی خبری عنوان کرد: شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از واحدهای صنعتی مهم استان هرمزگان در راستای ایفای تکالیف مسئولیت های اجتماعی خود در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) استان هرمزگان مشارکت نموده و  این شرکت حمایت از  تعداد هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را  عهده دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توجه و مشارکت بنگاه های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان جامعه واستان در پی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌هابتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان هرمزگان را برطرف نماییم.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر از مدیرعامل و هئیت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، گفت: از سایر واحد های اقتصادی استان دعودت می شود در پویش ایران مهربان  و حمایت از ایتام مشارکت فعال و اثر بخشی داشته باشند.


این مقام مسئول اظهار داشت: درحال حاضر 15 هزار یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می باشند که از این تعداد بیش از هشت هزار یتیم و هفت هزار و 500 فرزند محسنین هستند.


تراهی گفت: همه آحاد مردم  می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین  شوند.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت صبا فولاد خلیج فارس طرح اکرام ایتام هرمزگان صبا فولاد خلیج فارس استان هرمزگان کمیته امداد هزار یتیم تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست