Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۲۹ بهمن سال گذشته بود که زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند و بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند بعد از برآوردها مشخص شد زلزله تلفات جانی نداشت اما خسارات زیادی به زندگی و خانه و کاشانه مردم وارد کرده است.

بعد از این حادثه افراد و مسئولان زیادی به سی‌سخت آمدند و ضمن دلجویی از مردم  بر ساخت منازل آسیب‌دیده تاکید کردند و حالا که سه ماه از حادثه زلزله می‌گذرد خبری از آن مسئولان و رفت و آمدها نیست اما سپاه که در همه حال یار و همراه مردم بوده در سی‌سخت هم آنها را رها نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید از حق بگذریم که مسئولان استانی و استاندار و معاون عمرانی، هفته‌ای نیست که به این شهرستان سفر نکنند و ساخت و سازها را نظارت نکنند اما سپاه همچنان در سی‌سخت پای کار مردم است.

 

روز گذشته سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح از پروژه‌های در دست اقدام شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کرد و بر احداث واحدهای در دست احداث تیپ قبل از آغاز فصل سرما تاکید کرد.

سردار حکمتیان در حاشیه این بازدید گفت: تعداد ۱۰ باب ساختمان که توسط واحد مهندسی تیپ در حال ساخت است باید با نهایت کیفیت و تا قبل از شروع فصل سرما ساخته و در اختیار مردم آسیب دیده قرار گیرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مردم آسیب دیده هر چه زودتر سرپناه داشته باشند و به روال عادی زندگی خود ادامه دهند.

 

هفته گذشته بود که نماینده ویژه سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برای بازدید از روند ساخت و ساز منازل شهر سی‌سخت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تمامی نهادها، خواستار روند سرعت بخشیدن به امورات واگذار شده و ابراز امیدواری کرد تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل به پایان برسد.

در ادامه این برنامه سرهنگ پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح با اشاره به گزارش عملکرد تیپ در خصوص زلزله‌زده سی سخت گفت: در ابتدای این حادثه تیپ مردمی ۴۸ فتح با برپایی چادر اسکان و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین، نیروی انسانی به صورت شبانه روز در منطقه ایجاد کرد.

وی افزود: کارهای دیگری مانند جابجایی اثاثیه منازل، نصب تعداد ۱۵۰ کانکس، تسطیح جاده بین باغات شهر سی‌سخت، راه اندازی بهداری صحرایی توسط، حضور واحد مهندسی تیپ ۴۸فتح با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین را در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت راه اندازی کردیم.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه فتح سی سخت زلزله زده تیپ ۴۸ ۴۸ فتح سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است