Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:27:09 GMT

یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی/ بازداشت ۶ فلسطینی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۳۹۹

یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی/ بازداشت ۶ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی طی امروز یکشنبه به قدس اشغالی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، صهیونیستها پس از یورش به قدس اشغالی منازل فلسطینیان را مورد حمله قرار دادند. رسانه های عرب زبان اعلام کردند که به دنبال این اقدام صهیونیستها ۶ شهروند فلسطینی بدون تفهیم اتهام بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که صبح امروز نیز صهیونیست‌ها پس از یورش به کرانه باختری «خضر عدنان» از سران ارشد جنبش جهاد اسلامی را به اسارت گرفتند. در همین ارتباط، «ام عبدالرحمن» همسر خضر عدنان گفت: در شرایطی که خضر عدنان درحال بازگشت به خانه بود، صهیونیست‌ها او را در نقطه ایست و بازرسی «طیار» در نابلس بازداشت کردند.

این اتفاق درحالی رخ داد که نظامیان صهیونیست پیشتر نیز بارها اقدام به بازداشت خضر عدنان کرده بودند. به گفته همسر خضر عدنان، وی در حال حاضر به یک مکان نامعلوم منتقل شده است.

کد خبر 5223833 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی ایالات متحده امریکا سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین عراق بشار اسد روسیه عربستان سعودی انتخابات سوریه انتفاضه رمضان 2021 نبرد شمشیر قدس جنگ 12 روزه غزه بلاروس انتخابات ریاست جمهوری سوریه خضر عدنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان