Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرهای مختلف سوریه شب گذشته (شنبه) شاهد حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور بود که برای پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر تجمع کرده بودند.

به نوشته خبرگزاری سانا، این تجمعات در استان‌های حمص، لاذقیه، طرطوس، حماه و دیرالزور برگزار شد. در منطقه «جبل محسن» در استان طرابلس لبنان نیز که دارای جمعیت اکثریت علوی است، دهها هزار نفر در خیابان‌ها به شادی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارلمان سوریه،‌ بامداد جمعه (۲۸ می)، اعلام کرد که بشار اسد با بیش از ۹۵ درصد آرا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شده است و ۱۴ میلیون و ۲۳۹ هزار شهروند سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کردند.

وی در ادامه گفت که بشار حافظ الاسد توانست ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۳۶۰ رای به دست بیاورد که معادل ۹۵.۱ درصد از آرای اخذ شده بود.

تجمع مردم حمص

 


شهر جبله در شهر لاذقیه


شهر جبله در شهر لاذقیه


شهر جبله در شهر لاذقیه


منطقه الدعتور در شهر لاذقیه


منطقه الدعتور در شهر لاذقیه


لاذقیه


لاذقیه


منطقه بابا عمرو در شهر حمص


منطقه بابا عمرو در شهر حمص


منطقه بابا عمرو در شهر حمص


منطقه بابا عمرو در شهر حمص


منطقه بابا عمرو در شهر حمص


روستای درتی در طرطوس


روستای درتی در طرطوس


روستای درتی در طرطوس


شهر دیرالزور


شهر دیرالزور


شهر سلحب در لاذقیه


شهر سلحب در لاذقیه


شهر سلمیه در استان حماه


شهر سلمیه در استان حماه


شهر سلمیه در استان حماه


منطقه «جبل محسن» در شمال لبنان

 

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات سوریه شهر لاذقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در تجمع دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویان امریکا ضمن تشکر از دانشجویان و اساتید انقلابی دانشگاه برای حضور در این تحصن نمادین، گفت: این تحصن نمادین در به اعتراض به اهانت به ساحت علم و عالم است.

وی ادامه داد: بعد از هجوم وحشیانه عوامل صهیونیستی و استکباری به ملت ستمدیده فلسطین که در این چند ماه رخ داد و شاهد شهادت هزاران تن از فرزندان ستم دیده فلسطین بودیم، یک موج بیداری در سطح دنیا برپا شده و امروز هم در کشور‌های شرقی و هم در کشور‌های غربی شاهد این هستیم که آزادی خواهان دنیا و به‌ویژه دانشگاهیان در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند.

رهایی اظهار کرد: موج اعتراض آن‌ها به ستم‌هایی است که بر مردم فلسطین وارد می‌شود و این اعتراضشان را در جای جای دنیا مطرح می‌کنند و از این جنبه جای خوشبختی است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: این موج بیداری در دنیا شکل گرفته است و امروز دیگر عوامل صهیونیستی نمی‌توانند موج مظلومیت بر پا کنند بلکه موج وحشی‌گری آن‌ها در سطح دنیا مطرح می‌شود.

رهایی با بیان اینکه در این جریانات دنیا با خوی استکباری آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین آشنا شده است، خاطر نشان کرد: در کنار آن عوامل پلیس و دولت آمریکا برخورد‌های زشت و وحشیانه‌ای با دانشجویان و دانشگاهیان و اساتید این کشور دارند و این رفتار در برخی کشور‌های دیگر مانند کانادا و استرالیا در حال تکرار است و به ساحت علم و عالم توهین می‌شود و به وحشیانه‌ترین شکل ممکن با افراد صاحب علم و عمل برخورد می‌شود.

رهایی اضافه کرد: دولت‌های غربی که همیشه در پشت چهره لیبرال منشی و آزادی‌خواهی، دولت‌ها و کشور‌هایی مانند ایران را محکوم کرده، ولی امروز خوی اصلی خود را نشان می‌دهند و هر نوع ندای آزادی‌خواهی را به وحشیانه‌ترین شکل سرکوب می‌کنند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر این امر را وجه مثبتی دانست که برای همه دنیا نمایان شده است و افزود: امروز همه مردم دنیا این خوی وحشی‌گری را مشاهده می‌کنند و دنیا در پشت چهره آزادی‌خواهی و آزادی‌طلبی استکبار را می‌بینند.

وی ابراز امیدواری کرد که این چنین حرکت‌هایی تا حد زیادی چهره مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهد چرا که دنیا به نحوی از مردم فلسطین دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم