Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@06:38:50 GMT

وزیر خارجه اسرائیل به مصر می رود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۸۸۵

وزیر خارجه اسرائیل به مصر می رود

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «گابی اشکنازی»، وزیر خارجه اسرائیل امروز -یکشنبه- به مصر سفر می‌کند.

قرار است اشکنازی در قاهره با «سامح شکری» همتای مصری خود دیدار کند.

رسانه‌های اسرائیل پیشتر گزارش داده بودند که اشکنازی در سفر به مصر در مذاکرات غیر‌مستقیم با جنبش حماس برای تثبیت آتش‌بس بین دو طرف شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «عباس کامل»، رئیس اطلاعات فلسطین امروز‌ برای رایزنی با مسئولان تشکلات خودگردان فلسطین درباره آخرین تحولات پس از حمله اخیر اسرائیل به این کشور سفر می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان رسانه فلسطین مصر وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

یکی از مقامات ارشد حماس، سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که حماس را به تاخیر در توافق آتش بس غزه متهم کرده، «ناعادلانه» خواند.

به گزارش ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود