Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی بذرافشان ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی، اظهار کرد: ستاد انتخاباتی آیت رییسی شروع به کار و در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی با بیان اینکه این انتخابات و انتخابات دیگر در جمهوری اسلامی علاوه بر کشور در منطقه و جهان با توجه به ارتباطاتی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه داراست؛ تأثیر دارد، تکمیل کرد: مشارکت حداکثری ایرانیان داخل و خارج این ایفای نقش را برجسته‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری همانند تمام انتخابات اولین اولویت را حضور حداکثری مردم و اولویت دوم را انتخاب اصلح اعلام کردند، هر عزیزی بخواهد به عنوان رییس جمهور انتخاب شود حضور حداکثری قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه بیشتر می‌کند.

بذرافشان تشریح کرد: در مرحله دوم به انتخاب اصلح می‌رسیم، همانطور که آیت‌الله رییسی گفتند، وی رقیب کاندیدای خاصی نیست و رقیب وی فساد و ناکارآمدی و وضع نابه سامان اقتصادی است، ثبت‌نام دیر هنگام آیت‌الله رییسی باعث جوش خروشی میان مردم شده و احساس می‌شود مشارکت بالاتر رفته است.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی تبیین کرد: کارنامه و برنامه وی نقطه تفاوتی با باقی کاندیداهاست، او  مسئولیت تولیت آستان قدس را داشته و کارهای توام با امیدش آنجا هم به چشم آمد، همچنین برای مناصب مدیریتی به جوانان توجه زیادی داشتند.

وی بیان کرد: گاهی برآوردی می‌شود در خصوص درصد مشارکت که در نتیجه برآورد، ۵۵ درصد مردم شرکت می‌کنند که تلاش همه باید این باشد که این ۵۵ درصد را به ۶۰ تا ۷۰ درصد برسانند.

بذرافشان با بیان اینکه شاید سوال پیش بیاید که ستادهای زیادی برای آیت الله رییسی در شهر بوجود آمده، هماهنگی این ستاد ها چگونه است؟ اضافه کرد: پیش از ثبت نام ریاست جمهوری برخی از مردم که خواهان کاندیداتوری وی بودند ستاد را ایجاد کردند، ستاد رسمی آیت الله رییسی در مشهد همین ستادی است که اکنون در خدمت شما هستیم.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی عنوان کرد: ما در ساختار ستاد ۲ شورا پیش‌بینی کردیم، یک ستاد راهبردی و یک ستاد هماهنگی ستادهای مردمی، ستاد راهبردی اکثرا اشخاص حقوقی هستند، چهره‌هایی مانند نمایندگان ادوار مجلس و شورا و فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی؛ سه شنبه جلسه ستاد هماهنگی ستادها را داریم؛ مسئولیت تمام ستادها با ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی است.

تجمع انتخاباتی در فضای بسته مورد تایید ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی نیست

وی در خصوص نحوه تبلیغات و تجمعات، تشریح کرد: با توجه به شرایط کرونا تجمعات حضوری بسیار کم در نظر گرفته شده و اگر تجمعی باشد در فضای باز است، اگر در فضای بسته تجمعی ایجاد شود مورد تایید ستاد ما نیست، تمام ستادهای مردمی باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

بذرافشان بیان کرد: تمام کسانی که قصد دارند برای آیت الله رییسی تبلیغات کنند می‌توانند بیایند، اینجا به سلیقه سیاسی و جناح نگاه نمی‌کنند و از همه افراد و احزاب گروه ها برای همکاری دعوت می‌کنیم، برخی اصلاح طلبان هم با پوشش ستاد از آقای رییسی حمایت می‌کنند؛ هیچ مشکلی نیست و این هماهنگی جهت کنترل هزینه ها و تبلیغات متعارف است.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی با تایید اینکه هنوز شور و شوقی در شهر نیست، متذکر شد: با توجه با تاکیداتی ستاد آیت الله رییسی دارند برای جلوگیری از هزینه‌های بی‌دلیل و توجه به فضای مجازی، ظرفیتی را درحال ایجاد هستیم که به بهترین شکل کار پیش رود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های مشکوک را قبول نمی‌کنیم چرا که در شأن آیت الله رییسی نیست، مسؤولان ستاد آیت الله رییسی را اینگونه اعلام کرد: سعید ضیایی، جانشین ستاد استان، مصطفی باقر‌زاده مسئول جوانان و سخنگوی ستاد در مشهد حجت الاسلام آخوندی.

بذرافشان در خصوص برنامه ستاد برای جوانان، خاطرنشان کرد: یک برنامه ما برای جوانان در سطح استان، برنامه برای رای اولی‌هاست و فضای مناسب را با رعایت موارد بهداشتی برای رای اولی‌ها برگزار می‌کنیم، برای بانوان هم برنامه‌هایی داریم که به تفصیل خدمت عزیزان ارائه می‌شود.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی اضافه کرد: برخی پیش از تشکیل این ستاد فکر می‌کردند اصلی و چند ستاد هم خودجوش هستند، همه عزیزان در ستادها روال هماهنگی را با اینجا دارند.

آماده همکاری با ستاد افراد منصرف یا کسانی که صلاحیتشان احراز نشده است، هستیم

وی افزود: کارکرد شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، مجلس و مجلس خبرگان است و ستادی که برای آیت الله رییسی زده‌اند مانند دیگر ستادهاست و ما مانع دیگر ستادها نیستیم، ما آمادگی همکاری با ستادهای کاندیداهایی که انصراف داده‌اند یا احراز صلاحیت نشدند داریم.

بذرافشان با بیان اینکه آیت الله رییسی نکات ۳۰ دقیقه‌ای برای مشکلات و راه حل‌های هر استان در نظر گرفته‌اند و به طبع ۳۰ دقیقه هم به خراسان رضوی اختصاص دارد، تکمیل کرد: به دلیل شرایط کرونا حضور ایشان در مجامع محدودیت دارد اما در ستاد مرکزی گفته شده است ممکن است ۲ یا سه استان را آیت الله رییسی حضور پیدا کنند و احتمال دارد یکی از این استان‌ها خراسان رضوی باشد اما هنوز چیزی مشخص نیست.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست خارجی آیت الله رییسی مطابق سیاست نظام و دشمنی به رژیم صهیونیستی است، در خصوص انصراف به نفع سعید جلیلی، تصریح کرد: آیت الله رییسی نیامده که برود، درخواست‌های مردمی زیاد بود و  او احساس تکلیف کرد، مبارزه با فساد از منصب قوه مجریه راحت‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فقط نماینده رسمی ستاد ما با فرمانداری و استانداری از لحاظ قانونی ارتباط دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند