Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، از کمک یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومانی مواکب خراسان شمالی در راستای کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد صفری» اظهارداشت: توزیع هزارو ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان، ۶۶ هزارو ۲۶۲ پُرس غذای گرم به ارزش ۵۹۲ میلیون تومان، ۱۵ کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان و  ساخت و ساز در مناطق محروم به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در قالب طرح کمک مومنانه برای نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی حاصل از شیوع این بیماری و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه، مواکب خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان به یاری مستمندان شتافتند.

 

وی اظهارداشت: در این راستا موکب اوقاف 45 هزار و 300 پُرس غذای گرم، موکب باب الرضا (ع) 15 هزار پرس غذای گرم، موکب اصحاب خراسانی سه هزار و 462 پرس غذای گرم و موکب حضرت فاطمه (س) هزار و 500 پرس غذای گرم تهیه و در بین مستمندان توزیع کردند.

 

صفری افزود‌: موکب اوقاف هزار  و 470 بسته معیشتی و موکب انصار الحسین (ع) نیز 80 بسته معیشتی تهیه و توزیع کرد.

 

وی همچنین در خصوص تامین جهیزیه خانواده های نیازمند گفت: موکب اوقاف در این زمینه نیز به یاری مردم نیازمند شتافت و ۱۵ کمک هزینه خرید جهیزیه را در اختیار نوعروس و دامادها قرار داد.

 

صفری با اشاره به بازسازی و ساخت و ساز مناطق محروم اظهار داشت: موکب های استان در این امر هم در کنار مردم مناطق محروم بودند و موکب ردپای یار در این زمینه کمک های قابل توجهی به مردمان این مناطق داشتند.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه عتبات عالیات خراسان شمالی میلیون تومان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند