Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرد که بالاخره کاخ جشنواره‌های سینمایی در تهران ساخته شود.

به گزارش قدس آنلاین، الهام فخاری ضمن حضور در پردیس سینمایی چارسو و بازدید از بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ثبت این رویداد هنری در فیاپف (جشنواره‌های الف جهانی) را به دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دیدار با محمدمهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف را افتخاری برای سینمای ایران دانست و گفت: این اتفاق فرصتی جدید برای صنعت فیلم در کشور است و از این رو جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند نقش موثرتری را در معرفی سینمای ایران به کشورهای جهان داشته باشد.

فخاری تاکید کرد: برای ساخت کاخ جشنواره قول همکاری می‌دهیم چراکه احداث این مجموعه از مواردی است که می‌تواند به اعتبار جشنواره و سینمای ایران بیش از پیش کمک کند. نبود مکانی مشخص و ثابت که امکان پذیرایی از تعداد بالای مخاطبان جشنواره‌های سینمایی ایران به ویژه دو جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر را داشته باشند، سال‌هاست که به مناقشه‌ای در سینمای ایران تبدیل شده است.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران کاخ جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم در بخشی از دیدار جمعی با وزرا و معاونان سابق خود گفت: امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد.

طبق آنچه سایت روحانی منتشر کرده، وی در این جلسه افزود: اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند.

روحانی در این اظهارات اشاره به دعواها بر سر ساخت مسجد در پارک قیطریه داشته است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902623

دیگر خبرها

  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد