Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش ارزش پول ملی ایران را یکی از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت : ما کاری خواهیم کرد که پول ایران بعد از دلار و یورو قوی‌ترین پول منطقه شود، تخصص و رساله دکترای من در خصوص پول و اعتبار است و با معدل بالای ۱۹ قبول شدم. ناطقان: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اقتصاد ایران باید سالم شود و ما در مبارزه با مفسدان بزرگ و دانه درشت‌ها جدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در تلویزیون با بیان اینکه هیچ کسی بیشتر از من خسارات ناشی از جنگ و ناامنی را ندیده و نمی‌فهمد، گفت: من با چشمان خودم آوارگی‌ها و کشته شدن بی‌گناهان بسیاری را دیده‌ام.

وی افزود: من خسارات ناشی از جنگ‌ها را دیده‌ام به همین دلیل ما به دنبال صلح و امنیت در ایران و منطقه هستیم، ما به دنبال آن هستیم که حتی یک گلوله نه تنها در ایران بلکه در کل منطقه شلیک نشود. آرامش آسایش و امنیت برای مردم مهم است به همین دلیل امنیت در ایران را تقویت می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بابیان اینکه در دولتش، بازدارندگی را افزایش می‌دهد، افزود: اما یک جنگ وجود دارد، جنگ با مافیایی اقتصادی، فولاد و خودرو و جنگ با قاچاقچیان و کسانی که با مواد مخدر جوانان ما را به سوی نابودی می‌کشند وجود دارد و در این عرصه ما جدی هستیم.

رضایی با بیان اینکه در مبارزه با دلالان جدی ست، تاکید کرد: اقتصاد ایران باید سالم شود و ما در مبارزه با مفسدان بزرگ و دانه درشت‌ها جدی هستیم.

وی ادامه داد: ناامنی در اطراف کشور ما به داخل کشور سرایت خواهد کرد، امروز اختلافاتی که در قطر با امارات و عربستان وجود دارد و همچنین اختلافاتی که در منطقه قفقاز و در کشور افغانستان است موجب ناامنی‌هایی در منطقه شده و ما به برقراری صلح و امنیت در منطقه کمک می‌کنیم تا امنیت خودمان نیز حفظ شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش ارزش پول ملی ایران را یکی از مهمترین دغدغه‌های خود دانست و گفت ما کاری خواهیم کرد که پول ایران بعد از دلار و یورو قوی‌ترین پول منطقه شود، تخصص و رساله دکترای من در خصوص پول و اعتبار است و با معدل بالای ۱۹ قبول شدم.

رضایی اظهار داشت: در این ۲۰ سال فکر کردم و در سال ۹۲ بدون آنکه کسی متوجه شود چه خبر است من یک هزار تومانی در مقابل کلید یکی از آقایان بلند کردم و گفتم مردم، پول ملی ما در خطر است لذا جزو وظایف خود می‌دانم و به مردم ایران تعهد می‌دهم که دولت ما پول ملی را تقویت خواهد کرد و ارزش آن را تثبیت می‌کند.

منبع: صراط برچسب ها: ریاست جمهوری ، ناطقان ، پول ، دلار ، ریال ، ارزش ، کاندید ، انتخابات ، محسن رضایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریاست جمهوری ناطقان پول دلار ریال ارزش کاندید انتخابات محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۲۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۸۹ تومان رسیده است.

همچنین اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

برای مشاهده نرخ رسمی ارز و طلا به سایت مرکز مبادله ایران به نشانی « www.ice.ir» مراجعه کنید.

کد خبر 6095006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت