Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در دوره پنجم شورای شهر نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده موجب وهن شورا شده و فراتر از حد قانونی و جایگاه فرمانداری بوده است. هیات تطبیق براساس قانون مرجعی است که مصوبات شورا را با قوانین بالادست مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت‌عدم تطبیق با قوانین بالادست می‌تواند آنرا به شورا بازگرداند و درخواست اصلاح مصوبات را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جایی که یک نماینده از شوار در هیات تطبیق حضور دارد این انتظار می‌رود با حضور نماینده شورا که عضو شورای شهر است اگر شبهه‌ای وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت اگر به توافقی نرسیدند طی یک نامه کتبی که برخواسته از هیات تطبیق به استناد مواد قانونی و نه به استناد نظر شخصی و ورود راسا و سلیقه‌ای انجام شود.

نوری گفت: به عنوان نماینده‌های مردم این انتظار را از همه دستگاه‌های دولتی و عمومی داریم که در مقابله با رانت، فساد و تخلف ایستادگی کنند و پرچم مبارزه را به دست گیرند. چه شرایطی شده است امروز که هرکسی با فساد می‌جنگد او متهم می‌شود؟

وی تصریح کرد: امروز همه به واسطه همین شعار در سطح شورا و ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی می‌کنند و شورای پنجم که از روز اول پرچم مبارزه با فساد را در دست داشت باید مورد تقدیر قرار گیرد و حمایت شود. از ریاست شورا خواهش می‌کنم نامه اعتراضی شورای شهر را خطاب به فرماندار تهران نسبت به عملکرد نادرست و ناصواب ایشان در این فقره پرونده و موارد مشابه ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر فساد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا در حال افزایش است و پلیس هم با تظاهرات کنندگان به شدت برخورد می کند. به طرز برخورد پلیس با یک دختر جوان در آخر ویدئو دقت کنید.

پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان | ویدئو

کد خبر 847339 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند