Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان الفیصلی عربستان چندین شب پس از رسیدن به عنوان قهرمانی جام امیر، هنوز هم دست از شادمانی برنداشتند

به گزارش طرفداری، تیم الفیصلی عربستان که سه شب پیش در دیدار فینال جام امیر موفق به برتری برابر التعاون در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام امیر شد. آنها که در ابتدا خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند توانستند برابر حریف خود به تساوی برسند اما تا پیش از پایان 45 دقیقه ابتدایی باز هم از حریف خود عقب افتادند، در نیمه دوم نیز با توجه به حضور دو تیم در بازی نهایی و اهمیت بردن کاپ امیر، هر دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و اما این تیم الفیصلی بود که نه تنها توانست بازی را به تساوی بکشاند که در دقایق سوم و چهارم وقت های اضافه بود که ضربه نهایی را به حریف خود زد و در نتیجه بازی را با یک برد شیرین به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا پس از گذشت سه شب از این برتری، خبر می رسد که باز هم الفصیلی و بازیکنانش خیال اتمام جشن را ندارند، همان طور که در تصاویر زیر می بینیم که بازیکنان این تیم اعم از خارجی و داخلی این بار در محل باشگاه خود با آغاز برنامه ای جدید به حرکات موزون رو آوردند و اجرای رقصی سنتی (رقص شمشیر) را در حد توان! در برنامه خود دارند.

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! خوش به حال اسکوچیچ؛ لیگ برتری های تیم ملی دو برابر شدند مهدی طارمی: چلسی شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام امیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

الهلال در هفته بیست و نهم لیگ عربستان برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الهلال صدرنشین که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد یک پیروزی دیگر را در لیگ به دست آورد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

الهلال در این بازی خانگی با نتیجه سه بر یک برابر الفتح به پیروزی رسید.

برای تیم آبی پوش، میشل، نوس و علی البلیهی گلزنی کردند.

الهلال با پیروزی در این بازی ۸۸ امتیازی شد و اختلافش را با النصر رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی برگزار شده التعاون با یک گل ضمک را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟