Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:19:23 GMT

رونالدو، مشکل بزرگ یوونتوس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۰۲۱

رونالدو، مشکل بزرگ یوونتوس

احتمال ماندن ستاره پرتغالی در ترکیب یوونتوس روز به روز کم رنگ تر می‌شود تا جایی که صحبت‌هایی درباره باشگاه منچستر یونایتد نیز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، انتقال رونالدو به تیمی دیگر در پنجره نقل و انتقالاتی آتی کاملاً محتمل به نظر می‌رسد چرا که سران باشگاه یوونتوس دیگر تاب حضور ستاره پرتغالی در تیم خود را ندارند و به دنبال پیدا کردن یک مشتری برای او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه یوونتوس چند سال قبل با هدف تقویت تیم و کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست به خریدی بزرگ زد و کریستیانو رونالدو را از مادرید به تورین برد. حضور رونالدو در ترکیب بیانکونری نه تنها برای آن‌ها قهرمانی در اروپا را به همراه نیاورد بلکه حتی در مقاطعی باعث شد تا شرایط یووه ای ها سخت‌تر از گذشته شود.

دستمزد بالای رونالدو و شرایطی که حضور او در تیم ایجاد می‌کند از دلایلی هستند که گمانه زنی‌ها در خصوص خروج رونالدو از جمع تورینی ها را بیشتر کرده. از سوی دیگر، پیوستن دوباره آلگری به یووه و مخالفت او برای استفاده از ستاره پرتغالی می‌تواند یک محرکه بسیار قوی دیگر برای جدایی رونالدو باشد.

یوونتوسی‌ها در حال حاضر در تلاش هستند تا مشتری مناسبی برای رونالدو پیدا کنند و در راستای صحبت‌های انجام شده با مینو رایولا، مدیربرنامه مطرح اروپایی، محتمل است که معاوضه پوگبا و کریستیانو توسط یوونتوس با باشگاه منچستر یونایتد صورت بگیرد.

گزارش رسانه‌ها حاکی از صحبت‌های ابتدایی در خصوص این معاوضه است چرا که باشگاه منچستر یونایتد سال هاست که به دنبال برگرداندن رونالدو به این تیم است و یوونتوسی‌ها نیز نقشه مشابهی را درباره پوگبا دارند.

کد خبر 497292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس رونالدو رونالدو در منچستر یونایتد رونالدو رئال مادرید تیم فوتبال یوونتوس منچستر یونایتد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. آتالانتا در فینالی که تقریبا سه هفته دیگر در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود، به مصاف یوونتوس خواهد رفت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آماده آتالانتا و مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس، دو غایب بزرگ بازی فینال هستند.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا به دلیل محرومیت نمی توانند تیم های خود را در دیدار فینال همراهی کنند. طبق قانون کوپا ایتالیا، هر بازیکن با دریافت دو کارت زرد، از بازی بعدی محروم می شود. گفتنی است آتالانتا برای سومین بار طی سالیان اخیر تحت هدایت گاسپرینی به فینال این رقابت ها می رسد. آنها در فصل 2018/19 مغلوب لاتزیو شدند و در فصل 2020/21 مقابل همین یوونتوس در فینال شکست خوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم