Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:35:36 GMT

احتمال شروع پیک بعدی کرونا پس از انتخابات

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۰۶۶

احتمال شروع پیک بعدی کرونا پس از انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری احتمالی تجمع‌های انتخاباتی در سراسر کشور اظهار کرد: در حال حاضر هنوز بیماری کرونا در دنیا و کشورمان از بین نرفته و مردم باید به طور دقیقی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: برگزاری هر نوع تجمع و میتینگ‌های تبلیغاتی ویژه انتخابات باعث شیوع احتمالی بیماری کرونا و انتشار ویروس کرونا در بین مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: برگزاری تجمع‌های تبلیغاتی به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی ممکن است منجر به بروز پیک بعدی کرونا در هفته‌های آتی شود.

اوافزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است و امیدوارم این روند در آینده از سرعت بیشتری برخوردار شود.

مردانی گفت: براساس مطالعات انجام گرفته شده روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا در بین انواع واریانت ویروس کرونا یکسان است. افراد باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و انجام مسافرت‌ها پرهیز کنند تا چرخه انتقال بیماری کرونا قطع شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسعود مردانی ویروس کرونا انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد