Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته چلسی برای سومین مرتبه پپاپی در چند هفته اخیر بر منچسترسیتی غلبه کرد. بعد از کسب دو برد در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس، تیم استمفورد بریجی شب گذشته در ورزشگاه دراگائو پورتو پرتغال یک بر صفر با گل دقیقه 42 کای هافرتس ، منچسترسیتی را شکست داد و به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق «آرسن ونگر» به عنوان کارشناسی خبره نظرش را بیان کرد.

*ونگر چه گفت؟

سرمربی پیشین آرسنال که اکنون به عنوان مدیر توسعه فوتبال با فیفا همکاری می کند و در برنامه های تلویزیونی نیز به عنوان کارشناس خبره حاضر می شود، به ارزیابی دیدار فینال پرداخت.

او بین تیم توماس توخل که برنده شد با آبی های آسمانی پپ گواردیولا، فرق قائل شد. ونگر گفت: چلسی باور داشت که می تواند منچسترسیتی را شکست دهد و به همین خاطر برنده هم شد. فرق بزرگ دو تیم در همین مورد بود.

*اهمیت بازی فینال

ونگر ادامه داد:گواردیولا به خاطر قهرمانی با منچسترسیتی در فصل اخیر لیگ برتر به عنوان مربی سال انگلیس انتخاب شد.اما فینال فقط و فقط یک بازی خاص است. اینجاست که باید ظاهر شوید و بهترین تلاش خود را انجام دهید.

او ادامه داد:امروز برای منچسترسیتی، شرایط اینگونه نبود. قبلا این تیم باخت های برابر چلسی داشت.همین باعث تقویت باور نزد چلسی شد و قدر مسلم من سیتی را نامطمئن کرد.

ونگر حرفش را اینگونه کامل کرد:ما هرگز نمی دانیم شکست دقیقا چه علامتی در ذهن ما باقی می گذارد اما امشب چلسی باور کامل داشت می تواند حریفش را شکست دهد و همینگونه هم شد.

*تحلیل عملکرد توخل

در این تحلیل جالب، ونگر به ارزیابی عملکرد توماس توخل، سرمربی چلسی نیز پرداخت.

او از مربی که همین چند ماه قبل زمام امور استفموردبریجی ها را برعهده گرفت ، تعریف کرد. به باور ونگر توخل درک صحیحی از بازی داشت.

پیشکسوت بزرگ فوتبال فرانسه گفت:باید از توخل تعریف کنم. او به خوبی منچسترسیتی را می شناخت و آنالیز دقیق داشت. او از مقابل و کمترین فاصله دستور دفاع به بازیکنانش داده بود.توخل این کار را به خوبی کرد. حتی به مونت و هافرتس، وظایف دفاعی بیشتری نسبت به قبل داده بود تا سیتی هرگز نتواند از وسط زمین، راهی برای نفوذ پیداکند. همین باعث می شد تا منچستری ها به جایی که چلسی بسیار قوی بودند، بروند.

*ایرادی که از منچستر گرفته شد

ونگر در ادامه صحبت هایش از تیم گواردیولا ایراد گرفت و گفت: من سیتی از نظر تاکتیکی یک مشکل بزرگ امشب داشت. مشکلی که هرگز نتوانست در طول بازی آن را حل کند.

وی افزود:مشکل آنها در واقع این بود که به طور مساوی در جناحین و عمق متعادل نبودند. نمی توانستند راهی برای نفوذ پیداکنند. در نقطه مقابل چلسی به خوبی آنها را متوقف کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چلسی منچسترسیتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!

سرمربی فرانسوی سابق دنیای فوتبال، برنده جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را پیش بینی کرده است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن حالا که به طور رسمی قهرمان فرانسه شده، با انگیزه فراوان و تمرکز کامل خودش را برای جدال با دورتموند آماده می کند. در این تقابل حساس که می‌تواند آخرین مانع پاریسی ها در مسیر رسیدن به ومبلی باشد، آرسن ونگر شانس بیشتر برای پیروزی را به تیم انریکه می دهد. سرمربی سابق آرسنال در مصاحبه با لوپاریزین گفت: 

اگر بخواهیم پتانسیل دو تیم را بررسی کنیم، شانس پاری سن ژرمن بیشتر است. با این حال، دورتموند تیمی است که از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. آنها توانایی برگرداندن شرایطی را دارند، آن هم زمانی که همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسد.

نقطه برتری پاری سن ژرمن 

اما قدرت پاری سن ژرمن این است که می‌تواند مقابل هر تیمی گل بزند. برعکس، دورتموند می‌تواند مقابل هر تیمی گل بخورد. (لبخند می‌زند) بنابراین، توازن قوا به نفع پاریسی‌هاست. آنها مزیت بازی برگشت خانگی را هم دارند. 

از ساعت 22:30 چهارشنبه شب، تیم های دورتموند و پاری سن ژرمن در استادیوم زیگنال ایدونا پارک، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد