Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت همتی فعال شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که راس تصمیم‌گیر جریان اصلاحات تا پنج روز مانده به انتخابات استراتژی خود را تغییر نخواهد داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از اعلام نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان با اینکه محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و عبدالناصر همتی نزدیک به حزب کارگزاران سازندگی در صحنه رقابت‌ها احراز صلاحیت شده بودند نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ضمن انتقاد از از عدم تایید صلاحیت ۹ نامزد خود در انتخابات اعلام کرد که در انتخابات نامزدی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طیف تندرو جریان اصلاحات سعی دارد همچون سال ۹۸ اصلاح طلبان را به عدم مشارکت و تحریم انتخابات ترغیب کند، اما از آن سو طیف معتدل‌تر جریان اصلاحات نظر دیگری دارد.

طبق اطلاع خبرنگار فارس، پس از اظهارات عبدالناصر همتی در کلاب هاوس که دیشب انجام شد جمعی از اصلاح طلبان به سمت وی مایل شدند و تصمیم دارند تا نظر بزرگان جریان اصلاحات را برای حمایت از این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جلب کنند.

اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت همتی فعال شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که راس تصمیم‌گیر جریان اصلاحات تا پنج روز مانده به انتخابات استراتژی خود را تغییر نخواهد داد.

گفته می‌شود علیرغم فشار جریان تندرو اصلاح‌طلب، بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان نیز در جلسات این نهاد بر مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات تاکید داشته است و گفته که اساساً جز صندوق‌های رای راه دیگری برای اصلاح‌طلبان در مسیر اصلاح‌گری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصلاح طلبان عبدالناصر همتی همتی 1400 انتخابات 1400 جریان اصلاحات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟

جهانگیری گفت: رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم. الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند. الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

به گزارش اعتماد، بخش‌هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، را بخوانید؛

بعد از سال ۸۸ بانی شدم و به اتفاق آقایان موسوی لاری و مجید انصاری خدمت رهبری رسیدیم.

بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

 

سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

بعضی نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

دیگر خبرها

  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟