Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:33:34 GMT

تزئین اصفهان با شعار «رأی ما حق ما»

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۳۲۹

تزئین اصفهان با شعار «رأی ما حق ما»

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: رقابت داوطلبان انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در هر دو بخش ششمین دوره انتخابات شوراها و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مختلف استان اصفهان در حال بالا گرفتن است، اما امسال روند حضور در ستادهای انتخاباتی و شور و هیجانات طرفداران کاندیداها با شیوع کرونا رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و اکثر کل کل‌های انتخاباتی در فضای مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح استان اصفهان هر کدام چندین صفحه در فضای مجازی ایجاد کرده و با ادد کردن مخاطبان سعی دارند ستادهای مجازی را مدیریت کنند.

لزوم توجه به حربه‌های دشمن در فضای مجازی

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان که از زمان اعلام نتایح تائید صلاحیت‌ها همواره از عملکرد شورای نگهبان دفاع کرده، این بار نیز اظهار داشت: عملکرد این شورا کاملاً قانونی است و نظر آنها فصل الخطاب است.

وی که بر این باور است مردم باید در انتخاب داوطلبان نسبت به انتخاب فرد با صلاحیت اقدام کنند، ادامه داد: هر گونه انتخاب نادرست خیابت به نظام و انقلاب است.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: همه مسئولان و داوطلبان انتخابات باید نسبت به حربه‌های دشمن در فضای مجازی توجه داشته باشند و با تولید محتوای مناسب همه اهداف را خنثی کنند.

باید جلوی پمپاژ ناامیدی در جامعه بایستیم

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان در ارتباط با لزوم مشارکت در انتخابات اظهار داشت: این انتخابات از حساسیت فوق العاده‌ای به لحاظ تحقق بخشیدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برخوار است و کاندیداها باید به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی به حضور بیگانگان در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف گروهی برای کاهش مشارکت و پمپاژ ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: این در حالی است که کشور جایگاه ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف دارد و انقلاب تحول عظیمی در همه عرصه‌ها به وجود آورده است.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان با بیان اینکه تلاش مخالفان نظام در انتخابات ۱۴۰۰ مضاعف است، ادامه داد: از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب تلاش دارند در عرصه‌های مختلف به همگان و به ویژه جوانان امید را پمپاژ کنند و ما همه باید ایشان را همراهی کنیم، و باید سنگرها را در زمینه تولید محتوا در مقابله با هجمه‌های دشمن پرکنیم.

کارزار انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان بیش از انتخابات شوراها رنگ بو گرفته و هجمه طرفداران داوطلبان در این انتخابات با انتشار ویدئویی از ستادهای انتخاباتی آغاز شده است.

تولید ویدئو با هدف تخریب چهره مردمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری

روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی استان اصفهان با عنوان ویدئویی از ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی منتشر شد که بازتاب‌های زیادی نیز در فضای مجازی داشت، اما محمدجواد براتی، روابط عمومی ستاد انتخابات رئیسی در استان اصفهان این موضوع را تکذیب کرد و گفت: این اقدام ویدئوسازی باهدف تخریب چهره مردمی و فسادستیز حجت الاسلام رئیسی بوده است.

تشکیل کارگروه بهداشتی روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در اصفهان

رضا فدایی، مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان نیز از تشکیل کارگروهی در مرکز بهداشت استان اصفهان برای بررسی روند برگزاری انتخابات با توجه به شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری این فرایند بزرگ و مهم در دستور کار است و به زودی برنامه‌های این بخش نیز اعلام خواهد شد.

فضا سازی شهری نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی مسئولان شهر اصفهان همواره مورد توجه بوده است، استفاده از شعار «رأی ما، حق ما» در تبلیغات شهری چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند و زیبایی بصری را در سطح شهر ایجاد کرده است.

مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی برای حضور حداکثری در انتخابات نیز در نوع خود جالب توجه است و می‌توان گفت همدلی خوبی در این زمینه دیده می‌شود.

توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخابات ۱۴۰۰ در استان اصفهان

توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان اصفهان نیز روز گذشته با حضور رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان انجام شد.

حیدرعلی قاسمی در این مراسم با تاکید بر اینکه همه اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات خرداد در استان اصفهان انجام شده است، ابراز داشت: تعرفه‌های انتخاباتی در ۲۴ شهرستان که ۵۲ بخش را هم در بر می‌گیرد توزیع می‌شود.

وی تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۴۰۰ در استان اصفهان را سه میلیون و ۶۴۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرهای اصفهان و شاهین شهر از توابع استان اصفهان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

هر چند هنوز نتایج تائید صلاحیت داوطلبان شورای شهر در اصفهان اعلام نشده، اما برخی از طیف‌های سیاسی در این شهر لیست خود را برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کرده‌اند و گویا در این کارزار طیف اصولگرا امید بیشتری برای موفقیت نسبت به اصلاح طلبان دارد.

کد خبر 5223947

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب انتخابات 1400 چالش شفافیت حجت الاسلام احمد سالک اصولگرایان سیدابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز ایلام مجلس شورای اسلامی اردبیل انتخابات ریاست جمهوری استان اصفهان ستاد انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲