Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد میرجعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان کرمان حدود ۸۰ هزار خانوار زیرپوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری قرار دارند و ۷ هزار و ۱۰۰ خانوار مستمری‌بگیر هستند.

وی ادامه داد: ۵ هزار و ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان کرمان وجود دارد و روستاها دارای پراکندگی شدید هستند و نیاز به اطلاع‌رسانی گسترده برای بهره‌مندی ۱۲۰ هزار خانوار باقیمانده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرجعفری با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری یک صندوق دولتی است و دولت دو سوم حق بیمه فاقدان بیمه را پرداخت می‌کند و افرادی که دفتر درمان سلامت را دارند به معنای دارا بودن بیمه اجتماعی نیست.

وی با اشاره به فعالیت کارگزاری‌های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری در مناطق روستایی ابراز داشت: تفاهمنامه‌هایی با مجموعه‌های مختلف به ویژه بسیج برای اطلاع رسانی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری منعقد کرده‌ایم.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان کرمان افزود: روستاییان باید بدانند آینده آنها باید تضمین شود و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری و افرادی که عضو هیچ صندوق بیمه‌ای نیستند حتی اگر در شهر زندگی کنند هم می‌توانند زیر پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری این است که دو ویترین شامل دفترچه درمانی و اجباری بودن را ندارد و به همین علت بیمه شدگان ما محدود هستند.

میرجعفری از افزایش ۱۵۰ درصدی بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و ادامه داد: اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه، حمایت‌های مجمع نمایندگان و اجرای طرح‌ها برای کارگزاری‌ها ازجمله دلایل موفقیت بیمه اجتماعی ست.

انتهای پیام/80019/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه کرمان کشاورزان روستاییان بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • مد خوب، مد بد!
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است