Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@16:52:58 GMT

خبری مهم از مدیریت بحران زده استقلال

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۵۴۰

خبری مهم از مدیریت بحران زده استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به احتمال فراوان احمد مددی از مدیریت عامل باشگاه استقلال کنار می رود.

مسائلی که در راس مدیریت باشگاه استقلال رخ داده،باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. استعفای دسته جمعی حمیدرضا آصفی، حجت نظری و مهدی عبدیان ۳ عضو هیات مدیره باشگاه در اعتراض به تصمیمات احمد مددی و همچنین مهدی علی نژاد شرایط بدی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو هواداران استقلال انتقادهای تندی را به وزیر ورزش و جوانان انجام دادند و حالا مسعود سلطانی فر باید هرچه سریع تر در این خصوص تصمیم گیری کند.

در این باره شاید بهترین راه تغییردر مدیرعامل باشگاه استقلال باشد. وزیر ورزش به صورت شفاهی مخالفت خود با استعفای ۳ عضو هیات مدیره را اعلام کرده است. از این رو این ۳ نفر اعلام کردند با حضور مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه حاضر به همکاری نیستند و به همین خاطر احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه خواهیم بود.

قریب الوقوع ترین اتفاق جدایی احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال است. به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده مددی از سمتش در استقلال کنار برود و فرد جدیدی جای او را بگیرد. در این صورت ۳ عضو هیات مدیره نیز به کارشان ادامه خواهند داد. این در حالی است که با توجه به دستگیری اسماعیل خلیل زاده وضعیت عضو چهارم استقلال و همچنین عضو پنجم که ماه ها است جایگزینش مشخص نیست و باید دید وزیر ورزش چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی استقلال باشگاه استقلال احمد مددی استقلال باشگاه استقلال مدیرعامل استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت