Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:21:55 GMT

درآمد متخصصین سئو در ایران توسط برتر آموز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۵۸۶

درآمد متخصصین سئو در ایران توسط برتر آموز مشخص شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حقوق یک فرد متخصص سئو در ایران ماهانه به صورت میانگین ۱۰ میلیون تومان می‌باشد. اما این حقوق به موارد زیادی بستگی دارد که در این مطلب به صورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

سئو چیست؟

پیش از هرچیزی اول در مورد سئو و قدرت سئو صحبت کنیم که ممکن است خیلی از افراد سوال داشته باشند سئو چیست؟ سئو یعنی به مجموعه‌ای از کارهایی که بر روی یک سایت یا یک صفحه‌ای از سایت انجام شود تا آن صفحه روی یک کلمه مشخص به صفحه اول گوگل یا لینک یک گوگل برسد را سئو میگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حبیبی راد مدیر سایت آموزشی برتر آموز در دوره آموزش سئو همیشه مثالی در مورد سئو میزند که به خوبی قدرت سئو را نشان می‌دهد که بدین صورت است؛

کلمه آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از پنجاه هزار بار در گوگل سرچ می‌شود، حال فرض کنید یک سایت داشته باشید و روی کلمه آموزش زبان انگلیسی جزو سه نتیجه اول صفحه اول گوگل باشد و یک محصول آموزشی داشته باشید فقط به ارزش ۲۰۰ هزارتومان، حال از این پنجاه هزارنفری که در ماه این کلمه را سرچ می‌کنند فقط پنج هزارنفر وارد سایت شما شوند و فقط صد نفر از شما این محصول را خریداری کنند شما ماهانه بیست میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این بخشی از قدرت سئو و گوگل هست که یکی از مهمترین بخش‌های دنیای دیجیتال می‌باشد و باید به شدت مورد اهمیت مدیران کسب و کارها باشد.

درآمد متخصصین سئو در ایران چقدر است؟

این مورد بستگی به وارد زیادی دارد، مواردی همچون تجربه سئوکار، حوزه کاری که قرار هست فعالیت کند، رزومه سئوکار و موارد دیگر که در نهایت درآمد متخصص سئو در ایران را مشخص می‌کند. در کمترین حالت متخصص سئو ماهانه بیش از ۴ میلیون درآمد دارد که این درآمد می‌تواند به صورت حقوق ماهانه باشد یا به صورت دریافت پروژه سئو. حال اگر شما رزومه خوبی داشته باشید و با تجربه باشید در این حوزه قطعاً درآمد شما بیشتر خواهد بود. متخصصین سئو زیادی در ایران هستند که میانگین ماهانه بیش از ۵۰ میلیون تومان و صد میلیون تومان درآمد دارند.

روش‌های درآمدزایی از سئو

برای سئو شما می‌توانید از روش‌های زیادی کسب درآمد کنید که صورت کلی در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد؛

دریافت پروژه سئو: در این روش مدیران سایت‌های دیگر به شما پروژه می‌دهند یعنی از شما درخواست می‌کنند که سایت آنهارا روی کلمات مشخص به صفحه اول گوگل برسانید.

سئو سایت شخصی: شما در این صورت یک سایت شخصی شخصی برای حوزه کاری خود خواهید داشت، برای مثال سایتی در زمینه آموزش دارید و می‌توانید روی کلمات هدفمند خود سئو کنید و به صفحه اول گوگل و لینک یک برسید و ورودی زیادی به سمت سایت شما خواهد آمد و می‌توانید در این صورت فروش بالایی را هم داشته باشید. سعی کنید در هر حالتی برای خودتان نیز یک سایت شخصی هم داشته باشید چون برندینگ شما روی این موارد قابل انجام است.

مشاوره سئو: اگر در زمینه سئو مهارت خوبی دارید می‌توانید به کسب و کارها مشاوره سئو بدهید، یعنی مسیر سئو سایت آنهارا بررسی نمایید و راهکار سئو بدهید.

تحلیل گر سئو: یکی از بخش‌های جالب سئو این می‌باشد که شما تحلیلگر سئو باشید. یعنی توانایی این را دارید که می‌توانید سایت‌های رقبا را تحلیل و بررسی کنید و گزارش کار کامی در اختیار مدیران سایت قرار دهید.

افزایش فروش: شاید کمتر به این مورد توجه کرده باشید، اما یک متخصص سئو می‌تواند فروش یک سایت را بالا ببرد. عموماً به این صورت است که متخصصین سئو در این نوع از قراردادها به صورت درصدی فعالیت می‌کنند و در این حالت هرچقدر فروش را بالاتر ببرند درآمد آنها هم بیشتر خواهد شد.

منبع: www.bartaramouz.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5223952

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کار درآمد کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گردشگری واحد تولیدی گل و گیاه کتاب درسی فولاد بانک قرض الحسنه مهر ایران صنایع فلزی استارت آپ واحد صنعتی شمال کشور ویروس کرونا سفرهای تابستانی صفحه اول گوگل میلیون تومان سئو در ایران داشته باشید متخصص سئو یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های تاتنهام، آرسنال، منچسترسیتی، ناپولی، رم و پورتو در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز یکشنبه

سری آ ایتالیا (بولونیا - اودینزه) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

لیگ برتر انگلیس (بورنموث - برایتون) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

سری آ ایتالیا (آتالانتا - امپولی) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (ناپولی - رم) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لالیگا اسپانیا (رئال بتیس - سویا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (پورتو - اسپورتینگ لیسبون) ساعت ۲۳:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748656

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!