Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@06:09:52 GMT

حمایت شهروندان واشنگتن از فلسطینی ها

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۸۲۶

حمایت شهروندان واشنگتن از فلسطینی ها

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این تظاهرات درحالی در مقابل بنای یادبود لینکلن در شهر واشنگتن انجام شد که با برقراری آتش بس بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها، به جنگ ۱۲ روزه غزه پایان داده شده است.

شریف سلمی وکیل مدافع آمریکایی و یکی از معترضان گفت: به فرستادن پیامی آشکار به دولت آمریکا امیدواریم مبنی بر اینکه روزهای حمایت از دولت اسرائیل به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم فلسطین به رنگ قرمز، سفید، سبز و مشکی را در دست داشتند.

سلمی افزود: در مقابل هر سیاستمداری که به تامین تسلیحاتی اسرائیل ادامه دهد می ایستیم و با آنها مخالفت می کنیم. ما مخالفان آنها را تامین مالی می کنیم تا زمانی که به خروجشان از قدرت رای دهیم.

وی همچنین رفتار رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها را به رفتار دوره آپارتاید در آفریقای جنوبی تشبیه کرد و گفت که در حال حاضر مخالفت گسترده ای در آمریکا با نحوه این رفتار وجود دارد.

وی افزود: مردم اکنون بیدار شده اند و ما مقاومت می کنیم. تغییر نسل صورت گرفته است و یهودیان جوان، مسلمانان جوان، سیاهان جوان و سفید پوست های جوان و مردم در گروه های مختلف نژادی و قومی درتلاشند برای تغییر و آزادی مردم فلسطین اقدام کنند.

همچنین لاما الاحمد یکی از ساکنان منطقه ویرجینیا که اصالتا فلسطینی است، گفت که افکار عمومی آمریکا به نفع آرمان فلسطینی در حال تغییر است.

وی افزود: ما صرفا از جامعه جهانی می خواهیم که ما را به عنوان انسان و نه تروریست به رسمیت بشناسد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی در هفته های اخیر شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین بود. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس و نیز تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی، موجب آغاز دور جدید درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراض های جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شد.

نظامیان صهیونیست از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ادامه یافت و در نهایت به آتش بس انجامید.

بر اثر حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۳۰۳ فلسطینی شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی

شهروندان مغربی در تظاهرات ضد صهیونیستی خود از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی حمایت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران شهروند مغربی عصر دیروز به خیابان‌ها آمدند و با برپایی تظاهرات در شهرهای طنجه و مکناس ( شمال ) محمدیه و ازمور ( غرب ) به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین، شعارهایی در حمایت از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کشورهای غربی سردادند و حمایت نظامی و سیاسی دولت‌های غربی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تظاهرات کنندگان با حمل پلاکاردهایی خواستار جلوگیری از کوچ اجباری ساکنان نوار غزه شدند و از تجمع ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی حمایت کردند.

شهروندان مغربی در تظاهرات خود شعار دادند « ملت مغرب با عملیات طوفان الاقصی است»، « فلسطین چشم ماست» « ملت الاقصی به پیش تا پیروزی و آزادی» ، « عملیات طوفان الاقصی نابودگر صهیونیست‌های ستمگر» و «عادی سازی روابط با تل آویو نابود باد»

تظاهرات ضد صهیونیستی در 54 شهر مغرب

مغرب و رژیم صهیونیستی در دسامبر 2020 با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط امضاء کرد که با مخالفت احزاب و مردم مغرب روبرو شد اما دولت رباط به این اعتراض‌ها توجهی نکرد و در مسیر توسعه روابط با تل آویو گام برداشت.

مردم مغرب طی شش ماه گذشته در تظاهرات ضد صهیونیستی خود همواره بر لغو توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

از زمانی که نظامیان صهیونیستی به نوار غزه حمله کرده‌اند ده‌ها هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی