Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:42:24 GMT

فروزان: ده بار صحنه را دیدم و پنالتی بود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۹۶۳

فروزان: ده بار صحنه را دیدم و پنالتی بود

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اشتباهات داوری در این فصل خسته شده‌ایم و امیدواریم که این مشکلات تمام شود.

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار روز گذشته برابر سایپا و صحنه های داوری به ایرنا گفت: در این بازی نتوانستیم خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنیم و شرمنده هواداران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را می‌توانستیم پیروز شویم اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و روی یک ضربه آزاد که توسط داور به اشتباه اعلام شد گل دریافت کردیم.

 

وی افزود: در ادامه مسابقه اشتباهات داوری نیز ادامه داشت. این اشتباهات سهوی این فصل خیلی ما را اذیت کرده است. خطای پنالتی صد در صد روی بازیکن ما انجام شد و بازهم داور آن را ندید. من شاید ۱۰ بار صحنه را دیدم و به طور قطع پنالتی بود.

دروازه‌بان فولاد خوزستان ادامه داد: این اشتباهات این فصل باعث شده امتیازات زیادی از دست بدهیم و واقعا نمی‌دانیم اعتراض خود را به کجا ببریم. گناه مردم خوزستان و هواداران فولاد چیست؟ اینکه ما اهل شلوغ کاری نیستیم باید حق ما خورده شود؟ آن از بازی با نساجی و بازی‌های قبلش و این هم از بازی دیروز. خسته شده‌ایم و امیدواریم که این مشکلات تمام شود.

 

تیم فوتبال سایپا دیروز (شنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان فولاد خوزستان بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

محسن فروزان فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن فروزان فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)