Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@13:58:34 GMT

دلیل محبوبیت شرکت مدرن سازان چیست؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۰۰۰

مدرن سازان تنها شرکت تولید کننده و ارائه دهنده خدمات ارزان قیمت ساختمانی در کشور است، این شرکت کاملاً برای اهداف خدماتی در زمینه صنایع و تجهیزات ساختمانی راه اندازی شده است. شرکت ما از سال ۱۳۸۵ تاکنون با خدمات گسترده ای مانند لوله داربست، جک سقفی و انواع قالب بتن سروکار دارد. ما به عنوان یک شرکت برتر در کشور، شعار و هدف خود را همیشه بر پایه ارائه بهترین خدمات به مشتریان بنا نهاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شامل بخش های مسکونی، تجاری و صنعتی است.

مدرن سازان

شما می توانید با حداقل بودجه خود مناسب ترین لوله داربست، جک سقفی و انواع قالب بتن را از مدرن سازان تهیه کنید. تخصص ما به عنوان یک شرکت برتر ارائه دهنده تجهیزات ساختمانی در کشور، در مقایسه با سایر شرکت های ارائه دهنده، بر اساس عوامل زیر از جهات مختلف متفاوت است.

در مرحله اول، سطح صلاحیت مصالح تولیدی مانند لوله داربست، جک سقفی و انواع قالب بتن در مرحله دوم، کیفیت ایمنی و خدمات بسیار ارزان قیمت در مرحله سوم، رویکرد، شرایط و ضوابط، شرایط قرارداد و نیز ارتباطات ما با مشتریان در آخر، نرخ عرضه انواع محصولات و غیره

از آنجا که استفاده از لوله داربست، جک سقفی و انواع قالب بتن داربست کاری پرمخاطره است، ما برای تولید این ابزار از مواد درجه یک استفاده می کنیم تا کیفیت آنها تضمین شده باشد. تمام ابزارها، توسط بازرسان و مهندسان شایسته مدرن سازان ، تولید و آماده می شوند. بنابراین، تیم شایسته ما به شما کمک می کند تا همه پروژه های خود را بسیار موفق و با کیفیت خوب انجام دهید.

در ادامه شما را با مهمترین محصولات تولیدی شرکت مدرن سازان ، آشنا می کنیم، محصولاتی که به دلیل کیفیت فوق العاده خوب توانسته اند علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص دهند.

لوله داربست

لوله داربست و انواع مختلف آن؟

لوله داربست و انواع مختلف آن نیز یکی دیگر از مصالح تولیدی شرکت مدرن سازان است. خوب، داربست فقط یک ساختار موقت است که برای ایجاد پشتیبانی از ساختار اصلی استفاده می شود و در عین حال، همچنین به عنوان بستری برای کارگران برای انجام کارهای ساختمانی عمل می کند. با توجه به نوع کار ساختمانی، نوع داربست متفاوت خواهد بود. داربست برای حمایت از کارگران و سایر مصالح ساختمانی که روی آن نصب شده باید ساخته شده، محکم و مقاوم باشد.

این ابزار مقاوم و کاملا کاربردی در ضلع خارجی سازه ها و همچنین در برخی مواقع در کارهای داخلی توسط پیمانکاران، سازندگان و غیره برای بالا بردن ایمنی کار و یا برای نگهداری و محافظت از سازه و بارهای وارده از طرف سازه به کار گرفته می شوند. داربست ها از فولاد یا چوب ساخته می شوند، اما متداول ترین آن نوع فلزی آن است که مقاومت خوبی در برابر فشار دارد.

لوله داربست فولادی از آلیاژ فولاد ساخته شده که با استفاده از کوپلر به هم متصل می شوند. نصب داربست های فولادی بسیار آسان است و به راحتی برداشته می شود. این نوع داربست کمی هزینه بر هستند، اما در حین ساخت در محل کار با آن ایمن است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فولاد مقاومت، دوام و استحکام بهتری در برابر آتش ایجاد می کند و از این رو برای سازه های بزرگ گزینه ایده آلی است.

لوله داربست عرضه شده در شرکت مدرن سازان بسیار مقاوم است، آنها برای انجام انواع کارهای ساختمانی مورد نیاز هستند. از آنجا که پیچیدگی های مربوط به کارهای ساختمانی متفاوت است، به همین ترتیب نوع متفاوتی از سیستم داربست مورد نیاز است. انتخاب سیستم داربست مناسب برای کارهای ساختمانی بسیار حیاتی است، بنابراین می تواند بهترین ایمنی را در محل کار ایجاد کند. شما با کمک متخصصان شرکت ما خواهید توانست بهترین لوله داربست را برای کارهای خود تهیه کنید.

مدرن سازان تنوع زیادی از لوله های داربست را برای مشتریان خود ارائه می دهد، مانند، لوله داربست کاسه ای، لوله داربست مثلثی، لوله داربست چکشی. شما می توانید این نوع لوله ها را در ضخامت های ۲ میلیمتر ۲.۵ میلیمتر و ۵ میلیمتر و در قطر ۴۸ میلیمتر و در طول های ۳ الی ۶ متر از شرکت ما تهیه کنید.

لیست قیمت جک سقفی

استعلام لیست قیمت جک سقفی

لیست قیمت جک سقفی را می توانید به صورت آنلاین و یا با یک تماس تلفنی ساده از شرکت مدرن سازان استعلام بگیرید. نیروهای این مجموعه در هر زمان آماده ارائه لیست قیمت جک سقفی ، لیست قیمت انواع لوله داربست، لیست قیمت قالب بتن و سایر لوازم مشابه به شما مشتریان هستند.

ماموریت ما ارائه راه حل های مقرون به صرفه و نوآورانه متناسب با نیازهای فردی مشتریان است، ما سعی می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن لیست قیمت جک سقفی را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه دهیم. ما بدون هیچ گونه مصالحه در سلامتی و ایمنی، متعهد به کارهای خود خواهیم بود. ما به طور مداوم سعی می کنیم ایمنی، کیفیت و قابلیت اطمینان را در کارهای خود ارتقا دهیم. سیاست ما این است که یک تیم پرسنل بسیار آموزش دیده، با تجربه و با انگیزه را به کار بگیریم. در نتیجه، ما می خواهیم محصولات و خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه به شما ارائه دهیم.

قیمت جک سقفی عرضه شده در شرکت مدرن سازان بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. شما با خرید عمده جک سقفی حتی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و تخفیفات ویژه ای از ما دریافت نمایید. در کنار قیمت ارزان کیفیت جک سقفی ما نیز به مراتب بالاتر و بهتر از سایر تولید کنندگان است.

جک سقفی مدرن سازان توسط نیروی مجرب و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی تولید شده، بنابراین از کیفیت فوق العاده خوبی بهره می برد و می تواند وزن زیادی را نیز تحمل کند (۱.۵ تن).

خرید قالب بتن ارزان قیمت و با کیفیت

قالب بتن را بهتر است از شرکت مدرن سازان خریداری کنید، زیرا کیفیت خوبی دارند و تنوع آنها بسیار زیاد است. از نظر جوش و اتصالات نیز آنها مقاومت خوب در برابر فشار وارده دارند و قادر هستند به خوبی در هر شرایطی حالت اولیه خود را حفظ کنند.

قالب بتن

همچنین از ورق های بسیار مقاوم برای تولید قالب بتن استفاده شده تا در برابر فشار بتن تحمل خوبی از خود نشان دهند. شما متناسب با بودجه خود می توانید قالب بتن با کیفیت را شرکت مدرن سازان خریداری کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: کارهای ساختمانی لوله داربست مدرن سازان قالب بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم

مهارت های تماشایی یوهان کرایوف در دهه 70 میلادی را مشاهده می کنید.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم)
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران