Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در ستاد انتحابات استان قزوین اظهار داشت: روند و فرآیند انتخابات به خوبی و به صورت منظم توسط عوامل اجرایی دنبال می شود و تا به امروز هیچ گونه گزارشی که خللی در روند انتخابات ایجاد کند، گزارش نشده است.
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی مسوولان باید مردم را نسبت به حضور گسترده در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: در آخرین مراحل اجرایی انتخابات قرار داریم و کمتر از ۱۸ روز دیگر انتخابات در سراسر کشور برگزار می شود و در این فاصله باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات پررنگ باشد.
حبیبی اضافه کرد: برگزاری انتخابات پیش رو با شرایط کرونایی همراه و همزمان است و شرایط این انتخابات با تمامی انتخابات هایی که تا به امروز برگزار شده متفاوت است و یک کار نو و جدیدی است که باید به صورت همزمان مدیریت شود.
وی اظهار داشت: در هر شعبه اخذ رای به طور قطع باید یک مراقب بهداشتی به عنوان عضو شعبه مستقر و بدین وسیله موضوعات بهداشتی رصد و بررسی شود تا اعتماد مردم در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی جلب شود.
این مسوول همچنین گفت: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر موظف هستند که این افراد را انتخاب و معرفی کنند تا این افراد به تناسب شهرستان ها و روستاها در شعب اخذ رای استقرار پیدا کنند.
این مسوول افزود: ستاد های تبلیغاتی داوطلبان باید در مکان های مناسب جانمایی شود و در خیابان های پرتردد و شلوغ نباید جانمایی شود تا نگرانی درباره موضوعات مختلف از جمله شیوع کرونا کاهش یابد.
رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: داوطلبان ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر باید روسای ستاد خود را به ستاد انتخابات معرفی کند چراکه هر مشکلی در زمینه انتخابات برعهده داوطلب و مسوولان ستاد آنها است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟