Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:37:14 GMT

دانشجویان استان مرکزی با همسفر تا بهشت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۰۲۹

دانشجویان استان مرکزی با همسفر تا بهشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در راستای تشویق دانشجویان به ازدواج با همت نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی طرح همسفرتا بهشت در دانشگاه‌های استان شروع شده است.

محسن سعیدی مدیر هماهنگی و ارتباطات و رابط استانی طرح همسفرتا بهشت درخصوص این طرح گفت: این طرح بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی و آموزشی کشور است که از اول خرداد شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی افزود: در راستای این طرح بیست و چهارمین طرح ملی ازدواج دانشجویی با هدف تحکیم بنیان خانواده ازدواج آسان اقتصاد خانواده و مباحث فرهنگی ابلاغ شده است.

او اضافه کرد: در این راستا زوج‌های دانشجویی که تاریخ عقد آن‌ها از اول فروردین ۹۸ تا یکم شهریور ۱۴۰۰ است می‌توانند با مراجعه به سامانه ازدواج دانشجویی به آدرس http://www.nahad.ir ثبت نام و ظرف دو هفته مدارک خود را تکمیل کنند.

مدیر هماهنگی و ارتباطات و رابط استانی طرح همسفرتابهشت بیان کرد: در راستای این طرح همچنین از ۲۰ خرداد امسال ۸۴ کاروان از کل دانشگاه‌های کشور به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و این اعزام‌ها تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد.

او یادآور شد: محدودیتی در ثبت نام زوج‌های دانشجو نیست و هزینه رفت و آمد اسکان و پذیرایی در بودجه دیده شده است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی هم در خصوص گفت: متاسفانه در جامعه با کاهش نرخ ازدواج افزایش نرخ طلاق و بالا رفتن سن ازدواج مواجه هستیم.

حجت الاسلام ایمانی مقدم افزود: طرح همسفرتا بهشت می‌تواند دانشجویان را به سمت و سوی ازدواج آسان و همسان گزینی پیش ببرد و چالش‌های جوانان و دانشجویان در جامعه را کاهش دهد.

او از نبود خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی در استان هم گلایه کرد و از مسئولان خواست تا مانند بسیاری از استان‌ها این خبر را جبران کنند.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه استان مرکزی در پایان از استقرار مشاورین خانواده و ازدواج در دانشگاه‌ها هم خبر داد و افزود: این مشاورین در راستای تحکیم بنیان خانواده ازدواج آسان و همسان گزینی راهکار‌ها و توصیه‌ها را به دانشجویان آموزش خواهند داد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت استان مرکزی دانشگاه ها استان مرکزی تا بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد