Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستایشگران جوان هیأت‌های مذهبی کشور با همراهی میثم مطیعی، ابوذر بیوکافی، سید رضا نریمانی، سعید کرمعلی، مهدی رسولی و یونس سبزی در کمیسیون‌های تخصصی پیرامون تجربه‌های مانا در حوزه ستایشگری بحث و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نخستین همایش ملی جمعی از ستایشگران جوان هیأت‌های مذهبی کشور به همت جامعه ایمانی مشعر از صبح پنجم خردادماه کار خود را در شهر مقدس قم آغاز کرده و تا ظهر امروز 6 خردادماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نخستین روز برگزاری این همایش رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با محوریت تشریح اهداف همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدی استاد حوزه و دانشگاه با موضوع هنرمندی در بیان کیفیت واقعه، اکبر شیخی با موضوع جایگاه نغمات موسیقی و سید مهدی حسینی با موضوع تعامل مداح و شاعر به ایراد سخن پرداختند.

برپایی میزگرد بزرگداشت مرحوم حاج علی خورشیدی با حضور حجت‌الاسلام صادقی واعظ، غلامرضا فلاح و سید احمد رضا شمس به همراه تقدیر از خانواده مرحوم خورشیدی از دیگر برنامه‌های نخستین روز همایش ستایشگران جوان بوده است.

عصر نخستین روز برگزاری همایش نیز کمیسیون تخصصی «چگونگی استفاده از تاریخ در ستایشگری» با حضور میثم مطیعی و ابوذر بیوکافی و با دبیری حجت‌الاسلام محمدرضا رضایی، کمیسیون تخصصی «کیفیت ورود ستایشگران در عرصه‌های اجتماعی» با حضور سید رضا نریمانی و سعید کرمعلی و با دبیری حجت‌الاسلام سید حسین موسوی و همچنین کمیسیون تخصصی «هنر مضمون‌پردازی در نوحه» با دبیری حجت‌الاسلام علیرضا ربانی‌منش و حضور مهدی رسولی و یونس سبزی در سالن‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) واقع در نزدیکی مسجد مقدس جمکران، برگزار شده است.

چهارشنبه شب نیز ستایشگران جوان مهمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بوده و محفلی را در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر برپا کرده‌اند و در روز دوم این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و منصور ارضی به ایراد سخن پرداختند و از صادق آهنگران تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: الی الحبیب ستایشگران جوان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر

سید محمد مهدی سجادی گفت: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته ای در کاهش آلام و مشکلات مردم عزیز و صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیلزده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد