Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:14:55 GMT

اعلام اسامی بحرینی ها برای انتخابی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۵۸۸

اعلام اسامی بحرینی ها برای انتخابی جام جهانی

اسامی بازیکنان تیم ملی بحرین برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها 4 روز دیگر رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 از سر گرفته می شود و تیم ملی بحرین یکی از حریفان اصلی ایران به مصاف کامبوج می رود.


پس از اینکه بحرینی ها اردوی آماده سازی خود را به پایان رساندند و در آخرین بازی دوستانه نیز موفق به شکست مالزی شدند، هلیو سوزا سرمربی بحرین اسامی نفرات خود برای شرکت در این رقابت ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


طبق اعلام وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال بحرین، این اسامی در این رقابت ها حاضر خواهند بود:


أحمد میرزا و محمد عبدالوهاب (از تیم الحد)، إبراهیم لطف الله، مهدی حمیدان، أحمد بوغمار، سید شبر علوی (از تیم الخالدیة)، راشد الحوطی (از تیم النجمة)، عباس العصفور (از تیم الشباب) سید ضیاء سعید (از تیم النصر کویت)، جاسم خلیف (از تیم البدیع)، عبدالله الهزاع، محمد الرمیحی (از تیم الرفاع الشرقی)، أحمد نبیل (از تیم المنامة) عبدالوهاب المالود، إسماعیل عبداللطیف، سید محمد جعفر، ولید الحیام (از تیم المحرق)، علی حرم، علی مدن، حمد شمسان، سید هاشم عیسى، جاسم الشیخ، کمیل الأسود، محمد مرهون، سید رضا عیسى و سید مهدی باقر (از تیم الرفاع)

 

تیم های ملی ایران و بحرین در تاریخ دوشنبه 17 خرداد و از ساعت 21 به وقت تهران به مصاف هم می روند. برنده این بازی می تواند گام بسیار بزرگی را برای صعود به دور بعد بردارد.

تیم ملی بحرین بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید

­سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه «انتخاب ایران»، از سوابق نامزد مورد نظرشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی جویا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برپایی انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این دور از انتخابات در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، در ۲۲ حوزه انتخابیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است. انتخابات ۲۱ اردیبهشت، در هشت حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود. وزارت کشور برای این هشت حوزه، تعرفه کاغذی هم ارسال کرده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شیوه رأی‌گیری در آن حوزه تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به شکل برگه تعرفه‌های رأی افزود: در مرحله نخست به دلیل برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تعرفه‌ها یکپارچه بود، اما در مرحله دوم فقط برگه تعرفه رأی مختص انتخابات مجلس است، بر این اساس تعرفه دور دوم انتخابات کوچک‌تر و به سبک ایرانی-اسلامی طراحی و به استان‌های مربوط چاپ و ارسال شده است و درباره تعرفه‌های انتخاباتی مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر بامداد سیزدهم اردیبهشت در فضای حقیقی و مجازی آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد. دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغاتی که در مرحله نخست اطلاع‌رسانی شده، ملاک خواهد بود، بنابراین از نامزدها انتخابات می‌خواهیم بر اساس آن عمل کنند. نامزدهای انتخابات باید وارد سامانه مالی انتخابات شوند و منابعی که برای تبلیغات در اختیار گرفته‌اند، ثبت کنند، همچنین نامزدها سعی کنند هزینه‌های انتخاباتیشان از سقف مصوب بالاتر نرود. سامانه انتخاب ایران، برای اطلاع مردم از زندگینامه، شرح حال و سوابق نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این وبگاه از سابقه کاری نامزدهای مورد نظر خود مطلع شوند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی دهند که حتماً در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند یا در کل کشور رأی نداده باشند.

کد خبر 749954

دیگر خبرها

  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید