Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی سه فرد مسلح به سمت جمعیت حاضر در مقابل یک سالن کنسرت در شهر میامی در آمریکا منجر به کشته حداقل دو نفر و مجروح شدن ۲۵ نفر دیگرشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، براثر تیراندازی سه فرد مسلح به سمت جمعیت در یک کنسرت در شهر میامی در ایالت فلوریدا حداقل دو نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حادثه اوایل بامداد یکشنبه به وقت محلی رخ داده است.

این دومین تیراندازی مرگبار در تعطیلات آخر هفته در این شهر است. روز جمعه نیز رسانه‌های آمریکایی از وقوع تیراندازی در همین شهر و مجروح شدن هفت نفر دیگر خبر داده بودند.

بر اساس گزارش میامی هرالد، یکی از مجروحان نیز در شرایط وخیم جسمی به سر می‌برد.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، «فردی رامیرز» رئیس پلیس میامی گفته، تیراندازی بعد از نیمه‌شب و در یک کنسرت موسیقی در یک سالن بیلیارد در غرب و بیرون شهر میامی رخ داده است.

به گفته وی، زمانی که بعضی از شرکت‌کنندگان کنسرت در بیرون سالن بودند یک ماشین وانت مقابل آن ایستاده و سه نفر مسلح از آن پیاده شده و شروع به تیراندازی کور به سمت جمعیت کرده‌اند.

وی با ناجوانمردانه خواندن این تیراندازی افزود: ما معتقدیم که این تیراندازی یک اقدام خشونت آمیزِ هدفمند بوده است.

طبق آمار‌های اداره پلیس میامی، دو نفر کشته، بین ۲۰ تا ۲۵ نیز مجروح شده که حال یک نفر از آن‌ها بسیار وخیم است.

علی‌رغم آن که آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که بسیاری از آن‌ها مرگبار است، لابی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر نشده اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزادی حمل سلاح تیراندازی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد