Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به خبر کذب بی بی سی/ تصویری از معاون اول رئیس جمهور در کنار مادرش/ کودکان شهید فلسطینی در صفحه اول نیویورک تایمز

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح درباره مشارکت مردم در انتخابات نوشت:

" مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده منافع و امنیت ملی کشور و آینده مردم است."

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از  ۱۰۰ درصد شدن پوشش اینترنت در روستاهای استان یزد خبر داد:

" امروز، پوشش اینترنت در روستا‌های بالای ۲۰خانوار «استان یزد» هم ۱۰۰درصد شد. مبارک همه‌ مردم عزیز استان یزد"

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره سربازی را در قالب توئیتی منتشر کرد:

" مسئله‌ سربازی... یک مسئله‌ مطرحی است؛ این قضیّه جزو همان قضایای پیچیده است... باید فکر کرد، جوانبش را دید و ان‌شاءالله به تصمیم درستی برسیم.
فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان؛ ۲۱/اردیبهشت‌ماه/۱۴۰۰"

سید یاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی توئیتی را از بیانات رهبر معظم انقلاب در حساب شخصی اش منتشر کرد:

" مسئله اصلی مردم فضای مجازی و سیاست خارجی و ارتباط با این دولت و آن دولت نیست؛ مسئله اصلی مردم بیکاری جوان‌هاست، معیشت طبقات ضعیف جامعه است، مافیای وارداتی است که کمر تولید داخلی را میشکند، سیاست‌های غلطی است که فلان جوان مبتکر را که می‌تواند کار انجام بدهد مأیوس می‌کند

رهبر انقلاب"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آذری جهرمی امیر حاتمی سیاسیون ایران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان