Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه نهم خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸۰ کیلو تریاک در بوانات

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۸۰ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان بوانات خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "سوریان-خرمبید" به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۸۰ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه یک سواری سمند که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، عنوان داشت: برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کشف ۷ میلیارد کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: مأموران انتظامی "ممسنی" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۵۵ دستگاه انواع مانیتور و ال‌ای دی، ۲۴ عدد توالت فرنگی و ۲ عدد وان حمام خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

لب تاپ‌های قاچاق قبل از روشن شدن کشف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از کشف ۳۴ دستگاه لپ تاپ قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق ماموران انتظامی مهر با استقرار در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۳۴ دستگاه لپ تاپ خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لپ‌تاپ‍‌های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۵۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق

فرمانده انتظامی لارستان گفت: در بازرسی از یک واحد مرغداری ۵۸ دستگاه بیت کوین قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک واحد مرغداری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۵۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ امجدی خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی دارد و تولید کنندگان با استفاده از برق دولتی و به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی آن می‌کنند لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۲۱ فقره سرقت در شیراز

رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک سارق و اعتراف وی به ۲۱ فقره سرقت در سطح شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های اماکن خصوصی و ساختمان‌های در حال ساخت در مرکز و جنوب شهر شیراز و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایگاه جنوب قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی، هویت سارق که دارای سوابق متعدد بود شناسایی و توسط مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی، به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اقرار کرد، افزود: در این راستا ۴ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه این متهمان، گفت: در این خصوص صحنه‌های سرقت بازسازی و تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده اند.

دستبند پلیس آباده بر دستان سارق

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با دستگیری سارق حرفه‌ای، پرده از راز ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی برداشته شد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص و منازل در سطح شهرستان آباده، تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، سرانجام یک سارق سابقه دار را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق، ۶ دستگاه سنگ فرز، ۲ دستگاه پیکور دستی، ۴۰ متر کابل برق، ۱۰ قلم تیغه پیکور و ۱۰ عدد شیرآلات کشف شد، افزود: متهم در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: ارزش اموال مکشوفه برابر نظرکارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری و جمع آوری ۲۷ خرده فروش و معتاد در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری ۲۷ خرده فروش و معتاد و کشف ۱۳ کیلو انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی، بیان کرد: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با توزیع کنندگان و در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، ۲۷ خرده فروش و معتاد مواد مخدر را طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۳ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد، از شهروندان خواست برای ایجاد امنیت پایدار و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از ۱۹ کیلو شیشه در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری یک نفردر این رابطه خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "بندرعباس-لارستان" به یک سواری ال نود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت بسیار حرفه‌ای در قسمت داشبورد جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه از مرز‌های شرقی وارد کشور شده و متهم قصد انتقال آن را به یکی از شهر‌های شمالی کشور داشته است، تصریح کرد: در این خصوص راننده که از افراد سابقه دار و حرفه‌ای بوده و چندین مرحله در حمل مواد مخدر نقش داشته دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۲ کشته بر اثر واژگونی وانت نیسان

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور بالاده-کازرون، ۲ نفر در دم فوت کردند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور بالاده-کازرون به مأموران پلیس راه اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه وانت نیسان با ۲ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه هر ۲ نفر در دم فوت کردند، عنوان داشت: کارشناسان در صحنه حاضر و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان ماموران انتظامی ۱۸۰ کیلو تریاک سطح شهرستان دستور کار ریال برآورد اماکن خصوصی میلیون ریال وانت نیسان پلیس آگاهی استان فارس اماکن خصوص فقره سرقت یک دستگاه مواد مخدر موفق شدند یک سواری حرفه ای کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد