Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@18:58:56 GMT

اختیاراتم را به قائم مقام تفویض کرده‌ام

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۲۱۸

اختیاراتم را به قائم مقام تفویض کرده‌ام

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالناصر همتی در خصوص جابجایی خود اظهار داشت: ما قائم‌مقام را خودم جایگزین کردم. طبق قانون بانک مرکزی در مواقع غیبت و معذوریت، رئیس کل بانک مرکزی می‌تواند تمام اختیاراتش را به قائم مقام بدهد که خود قائم مقام هم حکم رئیس جمهوری را دارد.

وی اضافه کرد: من به استناد این ماده قانونی برای مدتی که رقابت‌ های انتخاباتی هست و فرصت کمتری دارم به مسائل بانک برسم اختیارات خود را به آقای دکتر کمیجانی را به عنوان قائم مقام خودم تفویض کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آقای رئیس جمهور گفته بودند که من نظرم این است رئیس کل جدیدی بگذارم من هم گفتم اختیار رئیس‌جمهور محترم هست و می‌توانند این تصمیم را بگیرند ولی من ضرورتی به استعفا از مسئولیت نمی‌بینم برای اینکه رئیس محترم قوه قضائیه هم در رقابت‌های انتخاباتی هستند و از مسئولیتشان استعفا ندادند و من فکر نمی‌کنم ضرورتی داشته باشد

همتی خاطرنشان کرد: و قائم‌مقام با اختیارات رئیس کل کارش را انجام می‌دهد ولی اگر تصمیم دیگری رئیس جمهور دارند صاحب اختیار هستند و من هم از آن استقبال می‌کنم.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی عبدالناصر همتی انتخابات ریاست جمهوری کمیجانی قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم