Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،قنبر موسی نژاد‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام در نشست مشترک با امام جمعه و فرماندار دره شهر گفت:دره شهر از شهرستان‌های خوب و موفق در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به نیازمندان است و این شهرستان امسال در طرح ایران مهربان از شهرستان‌های موفق استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد:امام جمعه و فرماندار شهرستان از همراهان خوب کمیته امداد در راستای خدمت گذاری به محرومان هستند.

موسی نژاد ادامه داد:در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲۷۰۰ سبد کالا با همکاری دفتر امام جمعه، خیرین و تلاش همکاران در بین نیازمندان دره شهر توزیع شده است.

او عنوان کرد:خدمات متنوع کمیته امداد توانسته است بخش مهمی از نیاز‌های مددجویان را برطرف کند که در این زمینه میزان مستمری امسال نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

موسی نژاد بیان کرد:در زمینه اشتغال امسال منابع مالی خوبی برای اشتغال در بین مددجویان و نیازمندان اختصاص داده شده که حدود دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

او اعلام کرد:سال گذشته صد درصد منابع اشتغال کمیته امداد جذب شد و امسال هم آمادگی داریم حداکثر تا پایان آذرماه برنامه‌های اشتغال زایی امداد را محقق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد:سال گذشته ۲ هزار خانواده مددجو در استان به توانمندی رسیده و امسال نیز برنامه توانمندی و خودکفایی ۳ هزار خانوار دیگر در دستور کار قرار دارد.

او افزود:ارتقای فرهنگ توانمندسازی باید علاوه بر خانواده‌های مددجو، در بین مسئولان نیز توسعه یاید و نگاه مسئولان به مقوله توانمندسازی نیازمندان نیز باید تغییر کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمیته امداد سال گذشته دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی