Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:55:42 GMT

فلسفه وجودی سازمان تبلیغات استمرار رسالت نبوی است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۴۴۷

فلسفه وجودی سازمان تبلیغات استمرار رسالت نبوی است

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا منتظری، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات با نگاهی تحول گرا از تمامی ظرفیت ها سود می برد و امید که پیوند علم و تجربه زمینه ارتقاء هر چه بیشتر سازمان را فراهم کند.

وی افزود: خداوند اعجاز جاودان خود را از فرهنگ برگزید تا زمینه سعادت و نیک فرجامی انسان را فراهم کند و جالب آنکه نخستین آیات هم پیام فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری بیان کرد: تلاش برای این است که با شکل گیری جهان بینی توحیدی قلمرو انسان ها از مرز مادی عبور کرده و به حیات جاودان معطوف شود؛ بر این اساس خطاب به رسولش فرمود که با تکیه با حسن اخلاق و قول لین همگان را به نیکی فراخواند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی در حقیقت استمرار رسالت نبوی است و متناسب با نیاز عصر و نسل با دو روش گیری مستقیم (خطیبان و واعظان) و غیر مستقیم (مداحان و غیره) همگان را به نیکی دعوت می کند.

وی گفت: سازمان در درجه اول نیازمند کادر متخصص و با انگیزه پرشور و از سوی دیگر باز شدن چتری برای نقش آفرینی است.

منتظری تاکید کرد: حمایت این دوره مجلس از سازمان تبلیغات مثال زدنی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توان و فکر حجت الاسلام قمی گفت: آینده پیش رو سازمان تبلیغات امیدبخش است.

کد خبر 5224110

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان غلامرضا منتظری انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا چالش شفافیت شیراز اردبیل اراک مجلس شورای اسلامی سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان