Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزانه در سایت "نبض انرژی" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون انرژی، صنعت برق، محیط زیست تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض انرژی» ( https://nabzeenergy.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

هشدار صریح توانیر/ ماینر‌ها دستگاه‌های خود را خاموش کنند مردم با توجه به کمبود برق، مصرف‌شان را بهینه کنند ۱۰درصد انرژی مصرفی تولید رمزارزها در جهان مربوط به ایران است قطع برق ۳۳ سازمان دولتی پرمصرف پایتخت آلودگی مجدد نفتی در خلیج فارس/ عملیات پاکسازی آغاز شد قاچاق سوخت و ضرر مرزنشینان سراوان آتش سوزی گسترده در یکی از پالایشگاه های آمریکا مسیر نفت، آب و برق در دولت آینده از دیدگاه ۱۰۰ کارشناس حوزه نفت و نیرو زارع: استخراج رمزارزها باید نظام‌مند شود محمدیاری: افزایش قیمت برق مصرفی قابل قبول نیست عدم فرماندهی واحد صنعت برق یکی از دلایل خاموشی‌ها است قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین رقم طی ۷ سال گذشته رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نبض انرژی توانیر ماینر برق ایران قاچاق سوخت سراوان آمریکا نفت قیمت بنزین انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید