Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@03:35:21 GMT

«ستارگان زير باران» به جشنواره زلين مي‌رود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۶۲۱

خبرگزاری آریا-انیمیشن «ستارگان زیر باران» به کارگردانی سارا نامجو به بخش مسابقه بین‌الملل انیمیشن‌های کودکان جشنواره «زلین» در جمهوری چک راه یافت.
به گزارش آریا و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «ستارگان زیر باران» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و داستان آن درباره معجزه‌های کوچکی است که دشواری‌های زندگی را قابل تحمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سارا نامجو درباره تولید این انیمیشن کوتاه گفت: شخصیت های اصلی دو کودک هستند اما «ستارگان زیر باران» مخاطب عام دارد. من عجله‌ای برای کار کردن ندارم، انیمیشن حوزه ای نیست که از آن ارتزاق کنم، برای همین بین فیلم هایم فاصله می‌افتد. ترجیح می‌دهم به سراغ قصه‌های متفاوت و خاص بروم. به دلیل فعالیت در حوزه نویسندگی و تصویرگری، انیمیشن هنوز برایم در ساحت هنر باقی مانده است.
او درباره تاثیر جشنواره‌ها در دیده شدن انیمیشن‌های ایرانی گفت: انیمیشن‌های کوتاه که جنبه هنری بالاتری دارند معمولا در جشنواره ها بهتر دیده شده و از طریق جشنواره‌ها به رسانه های دیگر و شبکه‌های اجتماعی راه پیدا می‌کنند. جشنواره ها محمل مناسبی برای معرفی تلاش و هنر سازندگان انیمیشن هستند، حضور در جشنواره‌ها به فیلمسازان اعتماد به نفس می‌دهد که کاری با کیفیت تولید کرده‌اند.
عوامل این انیمیشن عبارتند از نویسنده و کارگردان: سارا نامجو، انیماتور: سینا امیری، فرزانه حقیقت، جلوه‌های ویژه: امیر صفاییان، طراحی صدا و صدا گذاری: علیرضا علویان، موسیقی: میلاد موحدی.
شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان زلین از 18 تا 24 شهریورماه در شهر زلین به صورت فیزیکی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستارگان زیر باران جشنواره زلین جشنواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • شهر شلوغ پلوغ
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت