Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:39:41 GMT

تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۶۲۸

تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام قمی گفت: زنجیره تواصی در گلستان بنا نیست قطع شود و باید تلاش کنیم در این ایام مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «محمد قمی» عصر امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: حجت الاسلام ولی نژاد از بهترین مدیرکل های تبلیغات اسلامی کشور بودند و از این به بعد ضمن وظیفه گرانسنگ خود به عنوان نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن از این به بعد به عنوان مشاور تبلیغات اسلامی کشور زحمت و تلاش خود را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این پنجمین سفر استانی من به گلستان است، در ماجرای سیل نیز به استان گلستان سفر کرده بودم و حجت الاسلام ولی نژاد در این ایام با انرژی و پرشور فعالیت های جهادی و خیرخواهانه را در آن زمان دنبال می کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: زنجیره تواصی(یعنی توصیه کردن به حق و صبر)  در این استان بنا نیست قطع شود و باید تلاش کنیم در این ایام مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

وی افزود: باید از ابزار رسانه برای حضور حداکثری در انتخابات بهره گرفته و از همه عناصر برای ایجاد یک انتخابات پرشور مسئولان تبلیغات اسلامی اقدام کنند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین قمی آئین تودیع و معارفه تودیع و معارفه تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان