Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌دانم در شرایط خوبی نیستیم، اما همه تلاش می‌کنیم برای آینده چون این مسابقات برای آینده و المپیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد موسوی سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند در رقابت های لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: هلند تیم خوبی بود و ما می‌دانستیم کار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال خوبی ارائه کردیم و همه لذت بردیم. تیم ملی ما همیشه در بازی‌های بزرگ خوب ظاهر می‌شود و همچون بازی امروز، بازیکنان برای هر امتیاز تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی خیلی سریع بود و همین موضوع بازیکنان ما را به چالش کشید. از همه هواداران که ما را دنبال می‌کنند تشکر می‌کنم. می‌دانم در شرایط خوبی نیستیم، اما همه تلاش می‌کنیم برای آینده چون این مسابقات برای آینده و المپیک است. تیم جوان شده و امیدوارم نتایج بهتری برای آینده بگیریم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالیم که بعد از دو سال سعی کردیم در بهترین فرم خودمان باشیم و حداکثر فشار را به حریف وارد کنیم.

????سرمربی ایران بازهم مصاحبه نکرد

در پایان این مسابقه والیبال ایران به هلند که با برتری 3 بر صفر ایران به پایان رسید، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در میکسدزون آنلاین حضور پیدا نکرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تمام مربی‌ها و بازیکنان تیم‌های حریف در پایان مسابقات در میکسدزون حضور پیدا می‌کنند و آلکنو تنها مربی‌ای است که مصاحبه نمی‌کند.

آلکنو از روز نخست تا کنون در مصاحبه‌های آنلاین حضور پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران برای آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند

در شرایطی که به رغم ادعا‌های مقامات غربی درباره اولین ضد حمله اوکراین به روسیه، آن‌ها به شکست آن اذعان کردند، حالا سالیوان تاریخ جدیدی برای دومین ضد حمله ارائه داده است.

به گزارش فارس، این مقام ارشد آمریکایی گفت که کمک‌های تازه ۶۱ میلیارد دلاری واشنگتن کمک خواهد کرد که اوکراین در سال ۲۰۲۵ ضد حملات علیه روسیه را در دستورکار قرار دهد.

سالیوان در مصاحبه با فایننشال تایمز مدعی شد که اوکراین به «سمت باز پس گیری اراضی که روس‌ها گرفته‌اند، حرکت خواهند کرد».

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی ماه گذشته در مصاحبه با مجله آلمانی بیلد اعلام کرد اگرچه برنامه‌ای برای ضد حملات علیه روسیه وجود دارد، اما این موضوع منوط به دریافت کمک‎‌های اضافه متحدان غربی از کی‌یف است.

روزنامه فایننشال تایمز، اما روی این موضوع دست گذاشت که چند ماه طول کشید که کمک اخیر ۶۱ ملیارد دلاری آمریکا به اوکراین از صف کنگره و منازعات سیاسی داخلی عبور کند.

گفته می‌شود که دولت جو بایدن در حال رایزنی‌های فشرده با متحدان خود در گروه ۷ برای بسته کمک‌های ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین است؛ بسته‌ای که هزینه بخشی از آن از محل دارایی‌های مسدود شده روسیه در غرب تامین خواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه جدید خود گفت که با کمک تازه آمریکا، اوکراین به این ظرفیت می‌رسد که «خط (مقدم جنگ)» را حفظ کند البته تا چند ماه آینده اوضاع سختی را تجربه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد