Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:01:57 GMT

قطعی ادامه دار برق یخ بستنی را هم آب کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۷۷۸

قطعی ادامه دار برق یخ بستنی را هم آب کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،   مدتی است که همزمان با با آغاز فصل گرما با قطعی‌های مکرر برق همراه شده و حتی نیروگاه‌های برق با مشکلات جدی روبرو شدند.
اما در این روز‌هایی که فصل تابستان در پیش است و پیش از گذشته به وسایل سرمایشی و خواکی‌های خنک و دلچسب نیاز است قطعی آن کام شیرین بستنی‌های رنگارنگ و خنک را در روز‌های گرم تابستان تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کسبه موادغذایی در شهر گلستان استان تهران که قطعی برق باعث فاسد شدن بستنی هایش شد بسیار گلایه‌مند است و فیلمی ارسال کرده که مشاهده می‌کنید.

منبع: موسی خانی - تهران

بیشتر بخوانید:

قطعی برق چراغ راهنمایی رانندگی، رفت و آمد ماشین‌ها را مختل کرد + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادغذایی فاسد بستنی فروش قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج