Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت 16:10 روز گذشته اهالی کوچه فرزین در خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به میدان شاپور با استشمام بوی بدی که از یکی از منازل قدیمی به مشام می‌رسید، با سامانه 125 تماس گرفتند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه یک و نیز گروه امداد و نجات یک سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ارست؛ فرمانده گروه امداد و نجات یک سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود که به علت نامشخصی یکی از اتاقها در طبقه همکف به داخل زیرزمین ریزش کرد.

وی با اشاره به اینکه در هنگام وقوع این حادثه، داخل طبقات اول و دوم این ساختمان قدیمی دو طبقه هیچ کس حضور نداشت، افزود: پیرمرد 70 ساله‌ای در زیرزمین این ساختمان زندگی می‌کرد که در زمان وقوع این اتفاق در زیر آوار ماند و زیر خروارها آجر و نخاله ساختمانی مدفون شد.

فرمانده نجاتگران آتش‌نشانی تصریح کرد: با توجه به انتشار بوی بد در محل حادثه، آتش‌نشانان و نجاتگران با بستن دستگاه تنفسی وارد محل حادثه شده و عملیات آواربرداری را آغاز کردند که سرانجام توانستند پیکر بی‌جان این مرد 70 ساله را از زیر آوار بیرون آورند.

ارست بیان کرد: متورم بودن جنازه این شخص و همچنین استشمام بوی بد این جسد حاکی از گذشت دو تا سه روز از مرگ این پیرمرد در زیرآوار بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ جنازه متوفی برای شناسایی هویت و نیز بررسی علت مرگ همچنین علت بروز این حادثه تحویل نیروی انتظامی شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوی نامطبوع اتش نشانی مرگ پیرمرد آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس