Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگستری استان البرز در اطلاعیه ای آورده است: بازداشت و جرایم تعداد معدودی از کارکنان یک اداره نافی تلاش سایر کارکنان خدوم آن مجموعه نیست؛ هر چند ضرورت افرایش نظارت‌های درون سازمانی را چند برابر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از دادگستری استان البرز، به دنبال انتشار خبری در خصوص بازداشت مدیرعامل سابق اداره برق منطقه ای استان البرز و 9 نفر دیگر در این رابطه» و ایجاد این شائبه که 9 نفر از افراد بازداشتی از کارکنان اداره برق استان بوده‌اند توضیحات تکمیلی زیر در این خصوص اعلام می‌شود:

 

- تعداد افراد بازداشتی 12 نفر است که ۳ نفر از پرسنل شرکت در البرز و تهران و ۹نفر از واسطه ها در خارج از شرکت بودند و این ۹ نفر سمتی در شرکت برق ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

-  2 نفر از کارکنان برق استان البرز و ۱ نفر از کارکنان برق استان تهران از کارکنان بودند؛ این افراد از طریق واسطه‌هایی که هیچ یک از آنها کارمند برق نبودند از متقاضیان انشعاب برق با مگاوات بالا، _ که اغلب از شرکت‌ها و اشخاص حقوقی و بعضا از اشخاص حقیقی بودند _ با عنوان مشاوره و یا پیگیری، وجوهی را به صورت غیرقانونی اخذ می‌کردند که جمع مبالغ اخذ شده به عنوان رشوه تاکنون  ۲۰میلیارد تومان بوده است.

 

- هر یک از این ۳ کارمند حدود ۵ میلیارد تومان و واسطه ها نیز مبلغی از ۳۰۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون تومان اخذ کرده اند که تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی شوه دهنده به ۴۰ مورد می رسد.

 

- مجموعا تاکنون۱۲متهم تعقیب و تحقیق شده است و به جز یک نفر که حدود۲ماه است در بازداشت قرار دارد بقیه متهمان پس از بازداشت و انجام تحقیق با توجه به تکمیل تحقیقات فعلا با قرار تامین متناسب آزاد شدند.
-بازداشت و جرایم تعداد معدودی از کارکنان یک اداره نافی تلاش سایر کارکنان خدوم آن مجموعه نیست؛ هر چند ضرورت افرایش نظارت‌های درون سازمانی را چند برابر می‌کند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت های درون سازمانی دادگستری استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این بازدید برخی از دستاوردهای این بانک در سال‌های اخیر را تشریح کرد و گفت: حرکت در مسیر افزایش سودآوری از جمله این دستاوردها است. تلاش کردیم با توسعه اقدامات و ارائه خدمات متمایز و مطلوب بانکی به مشتریان نسبت به ارتقای سودآوری بانک رفاه کارگران اقدام و این بانک را به دومین بانک سودآور کشور تبدیل کنیم.  

 

دکتر اسماعیل للـه‌گانی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: در ابتدای دولت مردمی سیزدهم سرمایه این بانک بسیار پایین و کمی بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال بود که عملاً به سمت صفر می‌رسید و قدرت پرداخت تسهیلات از سوی بانک در حال از بین رفتن بود که با اقدامات صورت گرفته این مشکل برطرف و شاخص بهبود یافت و سرمایه بانک به بیش از ۶۲۰ هزار میلیارد ریال رسید و در حال افزایش سرمایه ۹۰ میلیارد ریالی هستیم که جمعا به ۷۱۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد. 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) در قالب طرح بانکداری اسلامی را به عنوان یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: این اوراق با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی طرح‌های مختلف اقتصادی (تولیدی، ساختمانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی منتشر می‌شود.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به افزایش بهره‌وری این بانک در سال‌های اخیر اشاره کرد و از این مهم به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای بانک نام برد و گفت: سازمان مدیریت صنعتی هر ساله 500 شرکت برتر کشور را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و جای بسی خرسندی است که در آخرین ارزیابی این سازمان که نتایج آن اواخر سال گذشته اعلام شد، بانک رفاه کارگران در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری رتبه نخست در شاخص بهره‌روی کل عوامل (TFP) را به دست آورد و نشان می‌دهد که بهره‌وری در بانک افزایش پیدا کرده است. در شاخص فروش نیز رتبه دوم را کسب کردیم که نشان‌دهنده افزایش بسیار خوب عملیات و ظرفیت بانک است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد