Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:52:08 GMT

برگزاری نشست هماهنگی ستاد انتخابات خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۶۸۸۶

برگزاری نشست هماهنگی ستاد انتخابات خارج از کشور

جلسه هماهنگی ستاد انتخابات خارج از کشور در وزارت امورخارجه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه هماهنگی ستاد انتخابات خارج از کشور در سالن علامه جعفری وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، آقای سجادی معاون کنسولی وزارت امورخارجه و جمعی از کارکنان وزارت امورخارجه برگزار شد، در باره آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور بحث و گفت‌وگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در ۱۳۳ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای ایرانیان خارج از کشور تدارک دیده شده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ستاد انتخابات خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت و تأکیدات مستمر رئیس جمهور است، بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تأمین حداکثری امنیت ملی گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد موجب احساس غرور، همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

کد خبر 6095373 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد