Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی اصغر حسن زاده» در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: واقعیت این است که ما دو، سه سال اردویی برگزار نکردیم و بازی تدارکاتی خوبی هم نداشتیم و شرایط تیم ملی اصلا خوب نیست. سه ماه تا جام جهانی که مهم‌ترین رویداد هر رشته‌ای است، وقت داریم و با توجه به کسب رده سومی در دور قبلی مسابقات، انتظار مردم و فوتسال دوستان از تیم ملی خیلی بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ریزی‌هایی که ظرف سه سال گذشته انجام شد نه در شأن فوتسال ایران است که نامی در جهان دارد و نه در حد انتظار است. امیدوارم در فاصله باقی مانده تا جام جهانی امکانات خوب و بازی‌های دوستانه برای تیم ملی در نظر گرفته شود چرا که انتظارات از فوتسال بالا است. البته انتظارات به جا است، زیرا توانایی‌های بازیکنان ایرانی در دنیا زبانزد است، اما امکانات ما به اندازه انتظارات نیست. امیدوارم که فدراسیون و رئیس جدید آن نظر خوبی به فوتسال داشته باشند زیرا تیم ملی ایران می تواند با یک برنامه ریزی خوب به فینال جام جهانی برسد.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد احتمال فروش ساختمان کمیته فوتسال تصریح کرد: این مسائل مربوط به راس مدیریت است و به باشگاه‌ها نیز مربوط می‌شود. ساختمان کمیته متعلق به تیم‌های فوتسال است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن رخ دهد. در حال حاضر فوتسال ایران نیازمند اتفاقات خوب و نگاه مثبت است.

وی درباره لغو شدن تورنمنت ‌های مختلف تدارکاتی اظهار داشت: همان طور که گفتم در سال‌های گذشته سال گذشته اردوهای خوبی برگزار نشد و برگزاری تورنمنت هم در حد خبر بود و هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد. امیدوارم در ادامه بازی‌های خوبی داشته باشیم، زیرا این اتفاق در نتیجه گیری ما در جام جهانی تاثیرگذار است. همه منتظر درخشش تیم ملی در جام جهانی هستند.

حسن زاده در پایان گفت: نگاه‌ها باید به فوتسال به طور کلی عوض شود. همیشه تیم ملی پس از جام جهانی فراموش می‌شود و ۶ ماه تا آغاز جام جهانی بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد. این واقعیت امر نیست. اگر می‌خواهیم نتیجه گیری ما استمرار داشته باشد باید در طول چهار سال برنامه منظم برای تیم در نظر گرفته شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران علی اصغر حسن زاده کمیته فوتسال فوتسال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم

به گزارش جماران؛ در گفتگوی تلفنی امروز پنج شنبه مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و احولات منطقه ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفتگو با اشاره به وجود فرصت ها و ظرفیت های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین تاکید کرد: عمق فاجعه نسل کشی و جنایات صهیونیست ها در غزه می طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسراییل در غزه تلاش کنند. 

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضایی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است. 

مارگوس تاساکانا وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد. 

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران های منطقه ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ‌ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم