Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که امنیت کردستان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: خوشبختانه امنیت پایدار و مثال‌زدنی در نقطه به نقطه استان وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   سنندج  ، حجت‌الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" ظهر امروز در جریان سفر خود به استان کردستان در نشست با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداق انقلاب اسلامی اظهار داشت: استان کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش، دیار فرهنگ، ادب و یادگار دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از حضور خود در استان را قدردانی از همه کارکنان نیروی انتظامی کردستان خواند و گفت: کارکنان انتظامی بنا به وظیفه قانونی و مسئولیت شرعی خود موظف‌اند امنیت را برای شهروندان و امنیت انتخابات که برای کشور سرنوشت‌ساز است، برقرار کنند. 

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که امنیت در استان کردستان را چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: خوشبختانه در نقطه به نقطه ایران امنیت پایدار برقرار و در استان کردستان نیز امنیت مثال‌زدنی وجود دارد که این مدیون تعامل، مشارکت مردم، فداکاری کارکنان و فرماندهان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه مردم امنیت مطلوب را احساس می‌کنند، گفت: هیچ خطری امنیت کشور را تهدید نمی‌کند.

خبر شهادت مدافع امنیت کردستانی‌ها را داغدار کرد   شهدای رمضان دیواندره|ماموستا حسینی: تلاش‌ معاندان نظام برای برهم‌زدن امنیت کردستان هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد   نقشی که شهید بروجردی در ایجاد امنیت کردستان ایفا کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی در بخشی دیگر از سخنان خود با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب حفظ و تقویت امنیت پایدار و باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ملت ایران عزیز می‌دانند که یکی از راهبردهای دشمن در انتخابات ایجاد ناامنی است، اظهار کرد: در دو مقطع به دنبال ناامنی هستند، یک مقطع رد صلاحیت که خوشبختانه با هوشیاری کسانی که رد صلاحیت شدند و با برخورد خوب مقام معظم رهبری که از آنان تشکر کرد و مقطع دیگر زمان اعلام نتایج است که با آموزش‌های لازم که کارکنان فرا گرفته‌اند مردم امنیت کامل را مشاهده خواهند کرد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم از انقلاب و نا امن جلوه‌دادن انتخابات است، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در آمادگی صد درصد برای برگزاری انتخابات قرار دارند و این آمادگی برای مردم عزیز که همیشه همراه و همگام با پلیس مردمی در همه مناسبت‌های مهم حضور پرشور داشته‌اند، ثابت شده است.

انتهای پیام/484/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی ناجا استان کردستان امنیت کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد