Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال حسین پور نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از دو روز گذشته آتش سوزی گسترده ای در جنگل‌های کوله سه سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی آغاز شده و به دلیل باد شدید و وجود علوفه خشک در کف جنگل پیش‌روی کرده است.

نماینده شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در ادامه عنوان کرد: طی تماس تلفنی و هماهنگی با معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون پارلمانی وزیر کشور، معاون وزیر کشور، رئیس سازمان جنگلها، رئیس هلال احمر استان خواستار ارسال تجهیزات لازم، تلاش گسترده مسئولان و مشارکت همه جانبه نیروهای مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، ستاد بحران و دیگر نیروهای حاضر در این منطقه شدم تا ضمن مهار فوری از خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی آذربایجان غربی جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین