Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیران پاری سن ژرمن مطلع هستند که مائوریسیو پوچتینو می خواهد این تیم را ترک کند.
به گزارش آریا، رئال مادرید در پی یافتن جانشین برای زین الدین زیدان است و آن ها گزینه ای به نام مائوریسیو پوچتینو را بررسی می کنند. به نقل از ماریو کورتخانا از وب سایت گل، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از علاقه رئال مادرید آگاه است و درخواست خروج از پی اس جی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن آسان نیست چون او یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و باید توافق جهت جدایی حاصل شود. رابطه پوچتینو با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن خیلی خوب نیست و این مسئله می تواند به جدایی این سرمربی آرژانتینی از پی اس جی سرعت ببخشد. پوچتینو می داند که گزینه شماره یک هدایت رئال مادرید است اما تاتنهام، تیم سابق پوچتینو هم به صورت جدی وضعیت او را دنبال می کند و قراردادی بلند مدت را به او پیشنهاد خواهد کرد. انتظار می رود طی ساعات آینده، پوچتینو تصمیم نهایی اش را بگیرد. 
در اواسط فصلی که گذشت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توماس توخل را برکنار کرد و سرمربی سابق و آرژانتینی تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت خود نشان داد. با این حال سرمربی آرژانتینی عملکرد فوق العاده ای نداشته و تنها با پاریسی ها قهرمان جام حذفی فرانسه شده است. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی به پاری سن ژرمن باختند و در لیگ فرانسه نیز پایین تر از لیل در رده دوم جدول قرار گرفتند.
اما در روزهای اخیر و بعد از پایان یافتن فصل شایعات در رابطه با آینده مائوریسیو پوچتینو قوت گرفته است. این سرمربی آرژانتینی هنوز با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که رابطه خوبی بین او و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، وجود ندارد بنابراین پوچتینو تمایلی به ادامه همکاری با تیم فرانسوی نشان می دهد. از طرف دیگر برخی شایعات حکایت از آن دارد که باشگاه تاتنهام خواهان بازگرداندن پوچتینو به تیمش شده است. این در حالی است که رئال مادرید نیز بعد از جدایی زین الدین زیدان بدون مربی است و گفته می شود که پرافتخارترین باشگاه اروپا هم برای به خدمت گرفتن پوچتینو علاقه نشان داده است. در همین ارتباط سایت گل مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو امروز به شکل رسمی درخواست جدایی خود را به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارائه داده و به آنها خبر داده که دیگر نمی خواهد در این تیم مربیگری کند.
از طرفی زین الدین زیدان به بازیکنان خود اطلاع داده که قصد استراحت ندارد. زین الدین زیدان بعد از ترک رئال مادرید، به بازیکنانش اعلام کرده که فصل آینده هدایت تیمی را به عهده خواهد گرفت. به نقل از میگل آنخل دیاز، خبرنگار COPE، رویای زیدان هدایت تیم ملی فرانسه است که در حال حاضر دیدیه دشان برای حضور در رقابت های یورو 2020 آنجا روی کار است، از این رو پاری سن ژرمن در صورت قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو، محتمل ترین گزینه برای اسطوره فوتبال فرانسه خواهد بود.
پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، همه منتظر مشخص شدن سرمربی بعدی این تیم هستند. طی ساعات اخیر نام مائوریسیو پوچتینو، یواخیم لوو و آنتونیو کونته پیرامون رئال مادرید شنیده شده است. به نقل از RMC Sport؛ رئال مادرید طی ساعات اخیر با کونته و پوچتینو در تماس بوده است. به عبارتی سرنوشت این دو مربی به یکدیگر گره خورده است. تقریبا همه منابع اسپانیایی، علاقه فلورنتینو پرز به این سرمربی آرژانتینی و همچنین علاقه قدیمی پوچتینو برای کار کردن در رئال مادرید را تایید کرده اند. پوچتینو نمی خواهد فرصت کار کردن در رئال مادرید را از دست بدهد. 
البته سران پاری سن ژرمن نیز تمایلی به تغییر سرمربی ندارند و طبق برنامه می خواهند حداقل یک فصل دیگر با پوچتینو ادامه بدهند. بنابراین هر تیمی که خواهان این سرمربی آرژانتینی است ابتدا باید با پاریسی ها به توافق برسد. اگر رئال مادرید با کونته به توافق برسد، بازهم احتمال خروج پوچتینو از پاری سن ژرمن وجود دارد چراکه تاتنهام به دنبال برگرداندن این سرمربی است. همچنین اگر پوچتینو هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد، آنگاه کونته به گزینه جدی پاریسی ها تبدیل می شود. احتمال حضور او در تاتنهام نیز وجود دارد. در این میان آینده زین الدین زیدان مبهم به نظر می رسد. ممکن است معادلات به شکلی رقم بخورد که او راهی پاری سن ژرمن شود!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوچتینو پاری سن ژرمن رئال مادرید تاتنهام سرمربی آرژانتینی مائوریسیو پوچتینو زین الدین زیدان پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است

زیدان راجع به تقابل حساس کهکشانی‌ها با باواریایی‌ها صحبت کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید و سرمربی سابق این تیم، راجع به تقابل امشب کهکشانی‌ها و بایرن مونیخ با اتلتیک گفتگو کرد:

اگر یک دیدار خاص بین رئال مادرید و بایرن مونیخ وجود داشته باشد که هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهم کرد، آن بازی، نیمه نهایی سال 2000 است. رئال در لیگ خوب نبود و آنلکا هم عملکرد رضایت بخشی نداشت. او از ترکیب خارج شده بود اما هر طور که شده، برای نیمه نهایی آماده شد و در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند. در واقع آنلکا باعث شد ما از آن مرحله صعود کنیم.

بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی امشب بازی دشواری خواهد بود، به هر حال ال کلاسیکوی اروپا است، اما رئال مادرید، رئال مادرید است و می‌تواند هرکاری انجام دهد.

تقابل‌هایی که خودت به عنوان سرمربی در آن‌ها حضور داشتی

تقابل هایی که ما با بایرن مونیخ داشتیم، همیشه تقابل‌های جذابی از آب در آمدند. خودمان هم چنین بازی هایی را خیلی دوست داشتیم، چرا که بایرن تیمی بسیار قدرتمند است و همیشه ما را به چالش می‌کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ