Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:10:36 GMT

ساختمان خانه جوان بیرجند امسال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۷۴۶۹

ساختمان خانه جوان بیرجند امسال افتتاح می‌شود

"حسن عزیزی" روز یکشنبه در بازدید "محمدمهدی تندگویان" معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از این طرح در دست اجرا اظهار داشت: عملیات اجرایی خانه جوان از سال ۱۳۹۷ در ۲ طبقه و با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع آغاز شد و در زمینه اجرای این طرح تاکنون سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ این طرح به دلیل پرداخت نشدن دیون پیمانکار متوقف شد گفت: پیمانکار این پروژه ۲ میلیارد تومان طلب دارد که برای تکمیل طرح و پرداخت مطالبات در مجموع به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: اسناد مناقصه طرح آماده شده است و منتظر تخصص اعتبار و مبادله مناقصه هستیم.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی پیگیر اتمام این طرح است و امروز دستور ویژه صادر کرد که با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های نظارتی هرچه سریعتر نسبت به برگزاری مناقصه و فرآیندهای قانونی اقدام کنیم.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان دیروز (شنبه) وارد بیرجند شد و ضمن دیدار با خانواده شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در نشست مجمع سازمان‌های مردم‌ نهاد جوانان استان شرکت کرد.

محمدمهدی تندگویان در دومین روز سفر به خراسان جنوبی علاوه بر شرکت در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان، از محل احداث خانه جوان استان بازدید کرد و حضور در گردهمایی دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های این سفر ۲ روزه است.

برچسب‌ها افتتاح طرح پروژه ساختمانی وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی محمدمهدی تندگویان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح پروژه ساختمانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح طرح پروژه ساختمانی وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی محمدمهدی تندگویان اخبار کنکور ورزش و جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است