Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیر خانه دائمی رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه ازاد ایجاد خواهد شد.


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی که امروز برگزار شد گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق تمدن اسلامی تاکید فراوان شده و برای تحقق این امر جز آزاد اندیشی ممکن نخواهد بود و بدون گفتگوی آزاد تمدن سازی اسلامی و گفتمان سازی انقلابی غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای تحقق این امر اصولی از جمله زمینه سازی برای طرح دیدگاه‌ها و آرای مختلف، افزایش تحمل و سعه صدر، عدم محدودیت در طرح پژوهش و سوال‌ها و تاکید بر برهان پذیری و استدلال داشتن است.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اضافه کرد: اولین رویداد کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد و ۱۴۵۶ تیم ۴ نفره در این رویداد شرکت کردند ۶ موضوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، هنر و معماری از مباحث این رویداد بودند که ۸۰۰ داور این رویداد را داوری کردند.


وی ادامه داد: در مجموع ۲۶۳ تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند که حدود ۲ هزار کرسی در این رویداد برگزار شد این رویداد ادامه دار خواهد بود و دبیر خانه دائمی آن در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهان بین کرسی آزاد اندیشی انتخابات 1400 دانشگاه آزاد آزاد اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود