Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزبه رجایی اظهار کرد: بستری بیماران کرونایی در ۲۴ گذشته ۱۲۴ نفر بود در حالی که این رقم در هفته گذشته به طور متوسط، روزانه ۱۵۰ نفر و پیش از آن ۲۰۰ نفر بود.

وی ادامه داد: اکنون از ۹۵۱ بیمار ۲۶۱ نفر در بخش‌های ویژه و از این تعداد ۱۱۲ نفر متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند و متوسط فوتی روزانه ۱۰ تا ۱۱ نفر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی شهر قرمز و آبی نداریم، افزود: شهرهای پرجمعیت استان نارنجی هستند و بقیه در وضع زرد کرونایی قرار دارند.

کد خبر 5224223

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا چالش شفافیت شیراز اراک اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد